Filterknoppen op formulier plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larske 2

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
Hoi.

Ik heb voor mijn afstudeerproject een database gemaakt voor het samenstellen van handleidingen voor de bouw van shovels.

De gegevens die daarvoor nodig zijn worden in een formulier ingevoerd.
Dit werkt allemaal, maar om het voor de gebruikers zo simpel mogelijk te maken wil ik de knoppen "formulierfilter" en "filter toepassen" uit de werkbalk op het formulier plaatsen. de reden hiervoor is om de verschillende typen shovels gemakkelijk te scheiden, en om de gebruikers duidelijk te maken dat het gebruik van een filter veel overzichtelijker werkt.

Ik ben nu zover dat de knoppen op het formulier gemaakt zijn. Het probleem daarbij is dat als het "formulierfilter"wordt ingeschakeld dan worden alle andere knoppen uitgeschakeld, waardoor het niet mogelijk is de knop "filter toepassen" te activeren is.

Weet iemand daar een oplossing voor??

Met vriendelijke groet,
Larske

Hoi,

Je kunt een sub-formulier maken en deze koppelen aan het formulier waar je je knoppen in hebt gemaakt.

Groet,

René

Probleem opgelost

Het probleem is al opgelost. Ik heb nu geen gebruik gemaakt van de functie formulierfilter, maar van de functies filter bewerken, filter toepassen en een extra keuzelijst met invoervak.

Gr Larske

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan