Firebug verwijderen uit de firefox browser?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Goede avond allen,

Ik ben al door de topics heen gelopen maar nog niet echt een antwoord kunnen vinden op de vraag hoe je deze firebug kunt verwijderen uit firefox. Ik heb alles geprobeerd om deze firebug te verwijderen uit firefox hetgeen mij niet is gelukt. Dus als er hier iemand in het forum weet hoe ik deze firebug kan verwijderen uit firefox, dan hoor ik dit graag.

Groet, Reindert

Laatst bewerkt:
firefox -> extra -> add-ons

firebug selecteren en dan voor de-installeren kiezen

Globe,

Wederom bedank voor het antwoord. Heb het opgeschreven en zodra ik klaar ben met het fabriceren van een template met firefox, haal ik deze firebug uit mozzila firefox.

Ik had al advies gekregen dat je het best met firefox een tamplate kan bewerken. Zodra ik een definitieve plate heb gefabriceerd, zet ik wel een link op helpmij.

Groet, Reindert

hoezo schrijf je het op? je kunt toch meteen aan de gang met een tip?

hoezo schrijf je het op? je kunt toch meteen aan de gang met een tip?

Maak je maar niet ongerust. Ik ga wel degelijk direct aan de gang met een tip welke ik hier op helpmij krijg aangeboden! Maar over een poosje weet ik niet meer wat ik als antwoord heb gekregen vandaar ik sommige antwoorden op berichten welke ik plaats opschrijf als geheugen steuntje zodat ik niet elke keer helmij door hoef te zoeken.

Als ik met een tip niets zo doen, hoef je ook geen vraag te stellen hier op helpmij en doe daarom wel degelijk iets met jullie tips!

Groet, Reindert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan