Firefox 2-0.0.2 Nederlands woordenboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herwol

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2000
Berichten
83
Heb nu het Nederlands woordenboek in de addons geinstalleerd maar waar kan ik het nu ergens aktiveren? zie nergens in de werkbalken enig teken van het woordenboek.
 
Extra > Addons > Inschakelen?
 
Je kunt alleen deinstalleren en uitschakelen. De button Opties blijft grijs en is niet aanklikbaar.
 
Als er Uitschakelen staat lijkt mij dat hij al is geactiveerd :confused:, wellicht staat er informatie over op de site van de makers.
 
Dat klopt maar misschien ben ik niet duidelijk geweest in mijn vraagstelling. Waar is dat woordenboek nu ? Het staat niet in een werkbalk , het staat niet bij extra , het staat niet onder opties .....
 
Heb je een link naar OF de Addon OF naar de makers?
 
Vind moZes als link Medewerkers Openoffice en een link naar de Nederlandse Mozilla site.
Kan dat vinden door met rechter muisknop op opties te klikken !
 
Hier is de link naar de addon, wanneer ik hem installeer krijg ik de foutmelding dat hij niet compatibel is met de versie 2.0.0.2 :(
 
Ik heb hem geinstalleerd met de extensie .xpi zoals aangegeven in het alternatief en hij is ook gewoon geinstalleerd als addon. Echter geen mogelijkheid om te zien waar ik nu dat woordenboek kan openen. Laat de vraag dus nog even openstaan. Misschien ....
Bedankt voor je inspanningen.
 
Zal deze vraag weghalen. Is niet opgelost maar heeft lang genoeg op forum gestaan.
Bedankt voor de moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan