FireFox 3.0 en NZBtjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchiexxl

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2008
Berichten
17
Maak al een tijdje, met grote tevredenheid, gebruik van FireFox 3.0
Alleen zit ik met een klein probleempje wat ik niet op gelost krijg:

Ik maak veel gebruik van de nieuwsgroepen en de daarvoor bedoelde proggies.
Wanneer ik een NZBtje maak en open voor een download blijft er, buiten de te downloaden files, een eerdere download terug komen in de lijst (newsleecher).
Er zit geen regelmaat in dit probleem, de ene keer gebeurt het wel en dan weer niet.
Ook de hoeveel geopende tabbladen binnen FireFox 3.0 heeft hier geen invloed op.
In de tijd dat ik IE7 nog gebruikte had ik dit probleem niet dus echt een probleem bij FireFox.
Volgens mij blijft er ergens iets hangen maar ik kan niet vinden waar, geschiedenis en downloadlijst wissen heeft ook niet het gewenste resultaat !

Heeft iemand een oplossing ???
 
weet je zeker dat er niet ergens in Newsleecher iets blijft hangen?
 
weet je zeker dat er niet ergens in Newsleecher iets blijft hangen?
Hier ben ik HEEL zeker van, zowel FireFox en Newsleecher al een paar keer opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft terug komen en is ontstaan direkt nadat ik ben over gestapt naar FireFox. IE7 wil ik beslist niet meer terug maar wil dit kleine probleempje wel opgelost hebben!
 
Laatst bewerkt:
Is het steeds hetzelfde bestand dat blijft terugkomen? Denk je dat het een los nzb'tje is dat steeds weer opduikt, of heb je het idee dat er steeds onterecht een bestand wordt opgenomen in nieuwe nzb'tjes?
 
Is het steeds hetzelfde bestand dat blijft terugkomen? Denk je dat het een los nzb'tje is dat steeds weer opduikt, of heb je het idee dat er steeds onterecht een bestand wordt opgenomen in nieuwe nzb'tjes?

Het is steeds een NZBtje wat ik al eerder heb gedownload, het blijft ergens "hangen"!
Ik sla mijn NZBtjes nooit op dus open ze gelijk!
Inmiddels is het een andere geworden die steeds terug komt !
Het vreemde is, dat het niet altijd gebeurd. Ik werk met de tabbladen binnen FireFox en kom er toch meer achter dat wanneer ik meerdere tabbladen open heb staan dit gebeurd.
Als ik FF afsluit, dus bij NZB weer opnieuw laat opstarten, gebeurd het niet!

bedankt voor je reactie en meedenken !:thumb:
 
Probeer eens een andere browser om te zien wat er dan gebeurt. Ik gebruik de laatste nieuwe opera browser en daar worden ze prima in geopent.
Werken ze in IE nog wel gewoon?
 
Probeer eens een andere browser om te zien wat er dan gebeurt. Ik gebruik de laatste nieuwe opera browser en daar worden ze prima in geopent.
Werken ze in IE nog wel gewoon?

Ja in IE werken ze wel, het gebeurd alleen in FireFox. Die voldoet prima alleen dit kleine ergenisje !:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan