firefox 3 getmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
ik had voor firefox 2 ,getmail,maar dat blijkt niet te werken onder versie 3
is er nog iets anders voor, wat er op lijkt???
bedankt

Als ik op Install klik krijg ik gewoon een Firefox scherm met de optie om de Add-on te installeren (na op Toestaan geklikt te hebben).

bij mij word dat tegen gehouden door een pop up,al een uitzondering voor die site geplaatst maar wil niet verder

Je krijgt ook niet zo'n gele balk bovenin beeld te zien? Vreemd.

Misschien werkt het als je deze url in je balk plakt:
javascript:void(InstallTrigger.install({'GetMail':'extensions/getmail-2.5.6.xpi'}))

Of je kiest bij het bestandje bij Openen met > Firefox. Dat werkt bij mij ook...

nou ik krijg boven een gele balk en daar staat dat firefox het tegenhoud van af die site

ik kan enkel save to desktop doen dan gaat het wel ,maar wat dan het is een bestand waar ik niks mee kan

Laatst bewerkt:
ik heb het nu voorelkaar
new message start outlook express
maar read mail niet hoe koppel ik dat?

Laatst bewerkt:
opgelost in addones de opties en dan aan passen naar outlook ,staat ook op die site

bedankt jelle

Ik was even weg, maar het is dus al gelukt. :)
Graag gedaan.

opgelost in addones de opties en dan aan passen naar outlook ,staat ook op die site

bedankt jelle

Ik gebruik ook Firefox 3 en kan alleen via get mail een bericht aanmaken en versturen, maar niet het email programma openen.

Ik werk met windows Live Mail rn via firefox --> tools --> options zie ik alleen maar send to live mail (default).

Wat bedoel je met addones de opties?

Groeten,

Labrymos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan