Firefox 7.01 weergave sites

• Onderwerp starter Onderwerp starter pfoe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pfoe

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Firefox doet vreemd. Sinds vanmiddag worden alleen eenvoudige sites (gewoon html wellicht - niet dat ik veel afweet van html, javascript of flash) correct weergegeven. Facebook, Hotmail, Imdb - het ziet er allemaal verschrikkelijk uit. Alleen blauwe hyperlinkjes en platte tekst, met wat geluk nog een afbeelding.

Ik heb geprobeerd om m'n plug-ins te updaten, ik heb firefox helemaal opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs. En bij internet explorer werkt het wel zoals het hoort.

Iemand een idee?
Alvast bedankt!

Klinkt als of het css niet geladen wordt. Durf niet te zeggen waar het aan ligt.

Doe op die pagina's de volgende toetscombinatie: Ctrl-F5
Kijk of de pagina's er dan wél goed uit komen zien.

Tijs.

Ja, zo zien ze er wel goed uit.
Wat nu?

Laatst bewerkt door een moderator:
Verder hoef je, lijkt mij, niet te doen: Blijkbaar had je in je Firefox-cache nog verouderde informatie staan óf versies van die webpagina's die met de huidige versie van Firefox er niet (goed) uitzien. Denk hierbij ook aan de veranderde ondersteuning van HTML5 ipv. Flash etc.

Ik ga ervan uit dat het nu goed blijft gaan, ook als je Firefox eerst afsluit, weer opstart en daarna weer naar die pagina's gaat. Test dat even.

Als het inderdaad goed blijft, dan deze methode gebruiken voor elke pagina die je (ooit) al eens bezocht had en die er nu (na de update) er niet goed meer uitziet. Verder dan graag je vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Ondewerp opties" etc.]

Tijs.

Klopt, firefox lijkt het te onthouden.

Dank je wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan