firefox: adult filter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
2.273
Ben op zoek naar een parental-control filter voor Firefox, maar ik kan eigenlijk niets vinden.

Heb Parental Contol Bar geprobeerd, en dat werkt uitstekend, maar... alleen in Internet Explorer. Weet iemand hoe ik hem in Firefox krijg, of weet iemand een goed alternatief dat wel werkt in Firefox?
 
heb ik geprobeerd, maar de eerste de beste XXX site komt er gewoon door.
Ik bedoel, om een adres als ti#ten.nl te verzinnen hoef je als kind weinig creatief te zijn, en die komt er zonder meer al doorheen, laat staan de rest.
 
Ik hoop dat er iemand anders ervaring heeft met een goede filter!
 
heb ik geprobeerd, maar de eerste de beste XXX site komt er gewoon door.
Ik bedoel, om een adres als ti#ten.nl te verzinnen hoef je als kind weinig creatief te zijn, en die komt er zonder meer al doorheen, laat staan de rest.

Er zal toch wel aan te geven zijn op welke woorden er gefilterd moet worden.

When installed, you should see "FoxFilter Enabled" in the lower-right corner of the Firefox browser window. To edit preferences, you should see "FoxFilter Preferences" in the Tools menu. As mentioned above, the default password is "foxfilter". If a page is blocked, FoxFilter displays a friendly page showing the URL, Keyword(s) detected and what section of the document the keyword was found in.
 
jah, tuurlijk... maar dat zijn er niet zoveel. Heb er zelf een aantal toegevoegd, (voor de hand liggende kreten met duidelijk sexuele content, zoals te zien op genoemde website) maar dat hielp hememaal niets. Kwam gewoon door...
 
Foxfilter 3 is net uit maar ik raad Naomi aan, deze werkt ook op Firefox en sluit de browser direct bij illegale content af.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan