[Firefox] Automatisch openen ipv saven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kersje

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Berichten
148
Aangezien ik alleen een subboard voor IE heb gevonden heb ik het hier maar geplaats, als het niet goed is, svp moderator verplaatsen :)

Van de week heb ik op mijn computer ingsteld dat .tor bestanden automatisch worden geopend wanneer ik op deze klik via firefox (dus normaal gesproken krijg je een venster en mag je kiezen of je hem opent of opslaat.)

En het werkte ook goed voor 1 dag. Nu opeens niet meer :S nu gaat hij telkens automatisch opslaan, dus wanneer ik op het .tor bestandje klik krijg ik een venster met directories van waar ik wil opslaan. Dus ik probeer op dezelfde manier via Tools-options- File Types-Manage dit aan te passen maar tot mijn verbazing bestand deze extensie hier niet in, dus was ik heb geprobeerd tot nu toe is om software torrent EN firefox op nieuw te installeren maar geen resultaat. Wat ook erg opmerkelijk is dat na het opnieuw installeren van firefox dat alle favorieten erin blijven staan?

Kan iemand mij hier misschien bij helpen?

Thanks
 
Aangezien ik alleen een subboard voor IE heb gevonden heb ik het hier maar geplaats, als het niet goed is, svp moderator verplaatsen :)

En onder het kopje "microsoft ineternet explorer' staat....'mozilla / firefox / opera' :p

Heb je vraag dus maar even daarheen verplaatst.
 
nee ik ben via een andere menu gegaan, en daar stond het niet :p

Internet - Microsoft IE :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan