Firefox & Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0166

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2011
Hallo,

Ik heb mijn server gerestart en vervolgens wil Chrome en Firefox niet openen, ik heb als Administrator uitvoeren al geprobeerd en tevens de compaliteit naar een andere os gezet, helaas werkt dit ook niet.

Hier bij de onder staande waarschuwing:

Naamloos.png

Ik hoop dat een van jullie dit probleem kan oplossen!

Vriendelijke groet,

Joey Riemersma

Wat ik zou denken is dat de installatie van Firefox is beschadigd, misschien kun je proberen Firefox opnieuw te installeren? Als je de instellingen en add-ons, etc. wil bewaren kun je een back-up maken van de map "%APPDATA%\Mozilla".

Het vreemde is ook dat ik alles via 'Als Administrator uitvoeren' moet drukken..

Dat je alles als administrator moet uitvoeren kun je oplossen.

Als je de melding 'als admin uitvoeren' krijgt, klik dan onderin de melding op 'wijzigen wanneer deze meldingen worden weergegeven'

Dan krijg je dit:

Naamloos.png

Als je het schuifje helemaal naar beneden doet, krijg je geen meldingen meer.

Nog een andere manier is dit:
http://www.sevenforums.com/tutorials/507-built-administrator-account-enable-disable.html

Dat is het 'echte' admin account ;)

Google chrome en firefox herinstalleren lost het probleem wel op denk ik.

Ik heb even je probleem op internet opgezocht, en de eerste link raadt je aan om te checken of je firefox als je standaardbrowser hebt staan. Dat kan je ook proberen. Als je het niet al gedaan hebt natuurlijk :P, het is de eerste hit op google.

Bedankt, ik zit nu op school en zit vast aan proxy *zucht*. Als ik thuis ben zal ik het even uitproberen! :)

Dat je alles als administrator moet uitvoeren kun je oplossen.

Als je de melding 'als admin uitvoeren' krijgt, klik dan onderin de melding op 'wijzigen wanneer deze meldingen worden weergegeven'

Dan krijg je dit:

Bekijk bijlage 192493

Als je het schuifje helemaal naar beneden doet, krijg je geen meldingen meer.

Nog een andere manier is dit:
http://www.sevenforums.com/tutorials/507-built-administrator-account-enable-disable.html

Dat is het 'echte' admin account ;)

Google chrome en firefox herinstalleren lost het probleem wel op denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan