Firefox crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irisss

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Beste iedereen,

Van de een op andere dag start Firefox niet meer op en krijg ik een crashreport. Herhaaldelijk heb ik Mozilla Firefox verwijderd in config. en opnieuw gedownload en geinstalleerd, maar niets helpt. Ik blijf dit crashreport krijgen. Firefox start dus in het geheel niet op!
Ik heb heel de ridel van troubleshooting gedaan ... ik heb geen Bitguard geinstalleerd...
eigenlijk alles zo'n beetje gedaan wat de support van Mozilla Firefox adviseerd.

Ergste is dat ik nu dus mijn fireFTP ook kwijt ben wat ik altijd gebruikte om te uploaden.
Ik krijg geen enkele andere FTP geinstalleerd lijkt het. Ik heb win. 8.1.
Het is jammer dat Firefox niet meer werkt, maar daar kan ik mee leven. Ergste is dat ik nu dus geen FTP programma meer heb.

Kan iemand mij vertellen welke FTP software ik wel geinstalleerd krijg met windows 8.1 64 bit?
Ik heb echt alles al geprobeerd, dus ook Filezilla. Niks lijkt te werken.
Ik download, installeer... en vervolgens vind ik niets terug.

Wat is er aan de hand met Firefox, en waar en hoe vind ik een goed werkend FTP programma voor Win. 8.1

Probeer eens ook je volledige profiel te wissen. Mogelijk is je profiel corrupt. Installeren en verwijderen van firefox lost dat dan niet op.

start firefox eens op met "-P" mogelijk kun je zo firefox herstellen.

Beste iedereen,

Van de een op andere dag start Firefox niet meer op en krijg ik een crashreport. Herhaaldelijk heb ik Mozilla Firefox verwijderd in config. en opnieuw gedownload en geinstalleerd, maar niets helpt. Ik blijf dit crashreport krijgen. Firefox start dus in het geheel niet op!
Ik heb heel de ridel van troubleshooting gedaan ... ik heb geen Bitguard geinstalleerd...
eigenlijk alles zo'n beetje gedaan wat de support van Mozilla Firefox adviseerd.

Ergste is dat ik nu dus mijn fireFTP ook kwijt ben wat ik altijd gebruikte om te uploaden.
Het is jammer dat Firefox niet meer werkt, maar daar kan ik mee leven. Ergste is dat ik nu dus geen FTP programma meer heb.

Kan iemand mij vertellen welke FTP software ik wel geinstalleerd krijg met windows 8.1 64 bit?

Wat is er aan de hand met Firefox, en waar en hoe vind ik een goed werkend FTP programma voor Win. 8.1

Volgens mij doe ik het weer helemaal verkeerd maar het moet maar zo, Mozilla firefox maakt verschillend maapen in verschillende locaties aan pas als je die verwijdert na de normale uninstallatie van het programma dan is de kans groot dat de nieuwe installatie van firefox weer normaal werkt, althans, ik heb ook een tijdje zitten klo..... met firefox en kreeg het maar niet voorelkaar en het werkt nu weer perfect, de mappen kan je vinden in c:\users\???\AppData\local en Roaming, C:\ProgramData, de mappen heten gewoon, hoe kan het ook anders, Mozilla, op de plek van de ??? moet je eigen gebruikers naam ingeven, het is een lang verhaal maar ik hoop dat je er wijs uit kan.

:thumb:Succes ermee

Laatst bewerkt:
Ik had ook een crashende Firefox en ik werk met Linux. Wat heb ik gedaan?

Firefox heelmaal verwijderd, dus ook de map met alle configuratie die ik had aangemaakt. In Windows zit die uiteraard ergens anders dan in Linux, namelijk C:\users volgens mij.
Daarna opnieuw geïnstalleerd en dan zonder enige add-ons. Dus compleet kaal.
Daarna heb ik een voor een mijn apps weer ingesteld en geinstalleerd en uiteindelijk is No-script hier de oorzaak. Die heb ik dus niet meer als add-on. Heb nu alleen nog maar Adblock, LastPass, BBcode extra.
Meer niet.

Ook ik werk met FF en dan via een online (dus in de browser zelf) ftp proggie om mijn website te uodaten. Nu kan dat dus weer.

Mijn vraag is dus: had je add-ons en haal ze eens weg en probeer het kaal, daarna 1 voor 1 weer terugzetten. Dan weet je het!

Installeer Firefox opnieuw & herstart je pc.
Verwijder nu
  • Firefox &
  • Mozilla Maintenance service
via Start → Configuratiescherm → Een programma verwijderen
Let hier op het aanvinken van het wissen Mijn persoonlijke gegevens en aanpassingen van Firefox verwijderen
ffverwijdering.png
Herstart pc na de verwijdering.

Start CCleaner op of laat CCleaner updaten.
  • Run Ccleaner en klik in de linkse kolom op Opties
  • Selecteer het tabblad Geavanceerd
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in de Prullenbak die ouder zijn dan 24 uur
  • Selecteer het tabblad Instellingen
  • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
  • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
  • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
  • Klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK

Herstart je pc.

Installeer nu Firefox opnieuw.

Beste iedereen,

Dank je allemaal!!!
Ik had ook bij Mozilla Firefox om support gevraagd.
Dan krijg je natuurlijk lastige Engelse uitleg, maar ergens stond er iets over het zgn. Trusteerrapport. Dat heb ik inderdaad ingesteld, beveiliging van de bank.
Ik schakel het uit.. en.. jawel, probleem opgelost!!!
PFFFFFFFFFFFFFFF wat een gedoe geweest zeg. Ik hoop dat ik hier nog iemand mee geholpen heb.

Beveiliging van de bank................................................

Oei...........en daar is nu al zoveel ophef over.

(overigens heb ik die niet op mijn pc, dat trust gedoe........bij mij was het echt no-script wat de crashes veroorzaakte)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan