Firefox en javascript

Status
Niet open voor verdere reacties.

Panda Bear

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2005
Ik ben sinds kort overgestapt naar Firefox - ben bezig met een website in Dreamweaver maar Firefox toont (bij een preview in browser) de op javascript gebaseerde menubalk niet. Bij Options staat javascript enabled. In "about:config" ook al enkel opties gewijzigd - maar ik vind geen oplossing. ???

Geplaatst door Panda Bear
Ik ben sinds kort overgestapt naar Firefox - ben bezig met een website in Dreamweaver maar Firefox toont (bij een preview in browser) de op javascript gebaseerde menubalk niet. Bij Options staat javascript enabled. In "about:config" ook al enkel opties gewijzigd - maar ik vind geen oplossing. ???

Er zijn wel meer dingen die per browser verschillen.. Gebruik zelf mozilla en dreamweaver, en ging in links voor het eerst alt-teksten plaatsen. Ik denken dat ik wat fout doe, blijkt mozilla die zowiezo niet weer te geven en internet-explore wel:confused: .. Tip:bekijk je site dus in meerdere browsers

DarkZen - Java was reeds geinstalleerd - heb daar ook al verschillende opties geprobeerd - jammer maar geeft dus geen oplossing.
Tarabass - ik veronderstel dat de mensen die met Firefox werken die menubalk dan ook niet zien - dan kunnen ze toch ook niet navigeren in je website.
In IExplore is er inderdaad geen enkel probleem.
Ik denk dat er misschien via een aanpassing in about:config dit probleem kan worden opgelost - maar raak daar maar eens wijs uit. Misschien is er iemand die daar meer verstand van heeft.

Ik denk dat je dit nog niet hebt.

Beste Puppie, bedankt voor de tip - maar welke extensie moet ik daar downloaden? Ik Javascript Debugger geprobeerd - zonder resultaat. Ik heb net in andere postings hier op het forum, gelezen dat er toch wel meer zulke problemen zijn - zoals het niet correct weergeven van sites. Ik denk dat ik maar terug overschakel naar IE.

Ik gebruik zelfook firefox enwerkt perfect.
Maar het is net iets anders dan ie en ja daar moet je even aan wennen.
gewoon java voor windows installeren.
iets naar beneden scrollen.

Puppie, Java is al geïnstalleerd - ik heb ondertussen mijn licht ergens anders opgestoken en blijkbaar zou het kunnen (zal waarschijnlijk dan ook wel zo zijn) dat die menubalk in JS niet geschikt is voor FF.
Toch bedankt allemaal voor de moeite. Ik ga dit probleem afsluiten.

java voor firefox is niet hetzelfde als java voor ie.

Geplaatst door Tarabass

Er zijn wel meer dingen die per browser verschillen.. Gebruik zelf mozilla en dreamweaver, en ging in links voor het eerst alt-teksten plaatsen. Ik denken dat ik wat fout doe, blijkt mozilla die zowiezo niet weer te geven en internet-explore wel:confused: .. Tip:bekijk je site dus in meerdere browsers

Tarabass,

<a href="http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=196721
" target="_blank">Hier</a> staat hoe je in Firefox een alt-tekst zichtbaar kunt maken.

Geplaatst door ikself

Tarabass,

<a href="http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=196721
" target="_blank">Hier</a> staat hoe je in Firefox een alt-tekst zichtbaar kunt maken.

Oh,thx.. Had het gewoon aangenomen dat het niet kon:o

[edit]Het is gelukt:thumb: [/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan