Firefox en online radio

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavaros

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2003
Hallo,

Sinds vandaag heb ik een probleempje met het adspelen van radio programma's (live en opgeslagen) via omroep.nl.

Als ik live wil luisteren kan ik op play drukken wat ik wil, maar ik krijg alleen in het venstertje DONE te zien, zonder dat er geluid komt.

Als ik opgeslagen radio programma's wil beluisteren krijg ik het dropdown menu niet te zien, en dus kan ik er niets mee.

Dit geldt voor alle radiozenders van omroep.nl

Met I-explorer heb ik hier geen last van.

Weet iemand hier een oplossing voor?

BVD,

Mavaros

Heeft FireFox evenveel rechten van je firewall bijvoorbeeld? En ook voor thirdpartyprograms?

Al geprobeerd, simpel, FireFox opnieuw te installeren?

Alleen omroep.nl ?

Hallo,

Firefox heb ik al opnieuw geïnstalleerd, maar dit werkt ook niet.

Ik zal even mijn oude image terugetten, en checken of die het dan weer doet. (ik heb vandaag Norton I-security 2005 erop gezet, en daar zou het misschien aan kunnen liggen, maar dat lijkt me sterk, want ook met de nieuwe norton had ik al naar de radio geluisterd.)

Andere sites met radio doet firefox wel gewoon.

MVG,

Mavaros

Hihi

Zoek even in het forum. Ik heb vroeger vreselijke ruzie gehad met Skyradio online na een update met Zone Alarm.

Vinkjes, reïnstall drama was het. Na format was het goed en na een maand begon het weer :(.

Toen ben ik Viddi Player maar gaan gebruiken :p.

Anyway; nog steeds blokt Norton (2004) bij mij dingen waarvan ik niet wist dat 'ie dat kon. Dus probeer het eens.

Je zou natuurlijk die norton security een keer uit kunnen zette en kijken of die radio het wel doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan