Firefox en vensters

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
In IE kan je in geavanceerd vensters van snelkoppelingen opnieuw gebriuken uitschakelen, zodat je vensters naast elkaar krijgt. Kan dat bij Firefox ook zodat ik niet elke keer mijn window kwijtraak??

Bedoel je dit?

firefox6qo.jpg

Mvg Patrick

In firefox, extra, opties, geavanceerd, en dan bij "Navigeren met tabbladen" het bovenste vinkje plaatsen. "Een nieuw venster".

Geplaatst door Paul-RT
In firefox, extra, opties, geavanceerd, en dan bij "Navigeren met tabbladen" het bovenste vinkje plaatsen. "Een nieuw venster".

Zie mijn vorig bericht.

ja bedankt!! je moet toch ff wennen heh na al die jaren IE ... weet je ook hoe je een snelkoppeling op het buroblad maakt ????

MET FIREFOX UITERAARD HEH

Start, Programma's, Mozilla Firefox, Mozilla Firefox dan op de rechtermuisknop drukken en kiezen voor Snelkoppeling maken. Dan deze snelkoppeling slepen naar je bureaublad. Als alles goed is heb je het FF icoontje ook al links onderin staan (tijdens installatie).

Groeten van Jane

Bedankt maar dat bedoel ik niet. Mijn vraag is hoe maak ik een desktopsnelkoppeling van een in FF geopende site?? Snappie??

Link in de adresbalk kopieren, dan naar het bureaublad gaan. Rechtermuisknop klikken op het bureaublad en dan naar Nieuw, daar staat snelkoppeling bij. Dan in Eigenschappen van de snelkoppeling die link plakken. En viola een snelkoppeling naar een site uit FF.

Groeten van Jane

P.S. als je Tabrowser Preferences download van de mozilla website voor FF, dan kan je nog meer dingen instellen met de tabbladen, b.v. dat als je muis langs de tabs haalt FF die pagina naar boven haalt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan