Firefox.exe proces/ PC zeer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jananda

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2004
Hallo beste medewerker/ster,

ik krijg bij het openen van firefox regelmatig de melding dat firefox al actief is en dat ik eerst moet her-opstarten. En inderdaad blijkt firefox.exe dan actief bij de lopende processen.
De pc is zeer traag en instabiel. Virusscans en malwarescans vinden niets.
Mijn vrees is dat het iets met Poison Ivy te maken kan hebben.
Kunt u mij helpen?

Dit gebeurt ook op een Laptop van mij, toch zou ik je aanraden om een andere internet browser te gebruiken. Zoals Opera of Google Chrome

Verder denk ik niet dat dit iets te maken heeft met Poison Ivy. Wat het dan ook mag zijn. Volgens mij is het gewoon een Firefox bug, is je computer ook up-to-date?

Bedankt voor je reaktie.
Ik wil dat best eens proberen met Opera. Kan ik Opera gewoon installeren of moet Firefox eerst verwijderd worden?

(ik ben vanmiddag elders, dus kan vanavond pas installeren en weer reageren)

Opera kan je er naast gewoon installeren. Je hoeft Firefox niet te verwijderen, maar als je besluit om Opera gaan te gebruiken zou ik Firefox wel verwijderen om ruimte te besparen. Er is trouwens ook niks mis met Internet Explorer zelf, dus die kan je ook altijd nog gebruiken. Alleen die moet je niet verwijderen als je Opera installeert.

Ik heb een uurtje met IE gewerkt en dat liep prima. Daarna Firefox weer geprobeerd en dat loopt nu ook beter! Vreemd...
Waarschijnlijk heb je wel gelijk dat het een firefox-bug is.

Is er een mogelijkheid om mijn favorieten van Firefox ook naar IE over te hevelen?

Hallo NOD8, ik beschouw de vraag als opgelost. Mochten er toch problemen blijven of terugkomen dan post ik wel opnieuw. Tot zover bedankt!

Prima, ik krijg mails als er word gereageerd dus zie ik het gelijk.

Suc6 met surfen op het internet :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan