Firefox hangt na deinstallatie Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Berichten
304
Enkele dagen geleden heb ik Google Chrome gedeinstalleerd. Daarna kreeg ik problemen met het openen van links in Outlook ; deze werden geopend in Word. Via systeemherstel is dit opgelost.
Tegelijk met het probleem van de links, begon ook Firefox moeilijk te doen ; sites openen wel, maar blijven vervolgens irritant lang hangen. Uit ergernis ben ik gaan werken met Internet Explorer ; niets mis hiermee, maar met Firefox werkte ik toch wel heel fijn !
Ik heb nu drie opties :
- proberen het probleem met Firefox op te lossen, maar hoe ?
- gewoon voortaan werken met Internet Explorer. Maar dan wil ik graag de sites die ik in Firefox onder Favorieten had staan, ook importeren naar de Favorieten in Internet Explorer. Waar worden ze in Firefox opgeslagen en hoe pak ik dit aan ?
- Firefox deinstalleren en opnieuw installeren ? ( natuurlijk geen garantie dat het dan wel weer werkt en met hierbij dezelfde vraag over Favorieten als bij de vraag hierboven...

Wie kan me helpen /adviseren ?
 
Ik heb ook problemen met het hangen van Firefox,
terwijl Opera, Google Chrome en IE nergens last van hebben.

De-installeren en opnieuw installeren van FF heeft niet geholpen.
Ik neem aan dat dit een probleem is met een nieuwe versie,
dat de bouwers er aan werken en dat het binnenkort is opgelost.
Zo niet, dan ga ik definitief over naar Chrome (of Opera).
 
Hoi,

Hier toch weinig tot geen problemen met firefox 15 ik zou chrome er eens afgooien en firefox opnieuw installeren en je kan je favorieten kan back-uppen bladwijzers alle bladwijzers tonen klikken en dan importeren en reserve kopie maken en daar kan je de Bladwijzers back=uppen
 
Op het gebied van bladwijzers (bewaren, synchroniseren over meerdere pc's) heb je tegenwoordig zoveel handige tools,
daar mag je je niet meer druk over maken.
 
Heb eerst de favorieten van Firefox opgeslagen, vervolgens in Internet Explorer gekozen voor bestand-importeren/exporteren-vanuit een bestand importeren-betreffende locatie geselecteerd en alles staat nu mooi in de Favorieten van Internet Explorer. Firefox verwijderd en werk nu met Internet Explorer.
Bedankt voor jullie hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan