firefox herstart niet win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Example5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
Berichten
2.172
beste lezer,

Ik heb vandaag windows 7 ultimate geinstalleerd (OEM versie), en uiteraard wou ik hier ook firefox op installeren.

Dit alles lukte prima, alleen nadat ik adblockplus (een addon voor firefox die ongewenste advertenties blokkeert) geïnstalleerd had, moest ik herstarten. Ik druk op herstart, en firefox sluit af maar start niet meer op (terwijl bij taakbeheer het proces wel blijft lopen) ... hij herstart dus niet met als gevolg dat ook de addons/updates niet geïnstalleerd worden...

Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt? En hoe ik dit kan verhelpen?

Uiteraard heb ik al van alles geprobeerd: proces beëindigen en opnieuw proberen, herstarten drukken en vervolgens een kwartier wachten, maar dat helpt allemaal niet...
 
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan onder windows Vista.

Firefox start niet opnieuw op, en dus de add-ons ook niet.

handmatig firefox opstarten levert niets op.

Om welke add-ons ging het bij jouw eigenlijk? Misschien zit hier wat in?

Het gaat bij mij om Flagfox, Foxy SEO Tool en Googlepreview.
 
nee bij mij ging het om adblock plus. bij mij deed hij het van het ene op het andere moment weer... geen idee meer wat ik veranderd heb... misschien is ff herinstalleren een idee?
 
Hey,

Ik zit met hetzelfde probleem. heb 3 toestellen met win 7 en ff 3.5. Na de installatie ging alles zonder probleem, maar op een bepaald moment is op 1 toestel de firefox raar beginnen doen met de extensions. Nu heb ik het ook zitten op een 2e toestel.

Redelijk irritant, want nu na een update van firebug kan ik die niet meer gebruiken. Dus als ik nu firebug nodig heb (wat nu het geval is) moet ik
* firefox uninstallen
* firefox installen
* alle settings terugzetten (homepage, secutiry, download locatie, ect)
* alle extensions terug zoeken en downloaden en dan installen

Dat is niet echt handig IMHO. Een oplossing is dus zeer welkom.

Cheers
Jeroen De Dauw
 

Bijlagen

  • FailFox.gif
    FailFox.gif
    22,1 KB · Weergaven: 23
heb op internet gezocht maar kan niet meer vinden dan de pc rebooten, en via task manager/taakbeheer de firefox processen stoppen... of dit echt DE solution is...
 
Ik heb effe zitten zoeken, en blijkbaar is dit probleem er al sinds 3.5.2. Ergens gelezen dat je wat extension files uit je firefox profiel moet deleten, dan ff booten in safe mode en je instellingen resetten. heb ik gedaan maar werkt echter niet.

Moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in ff. De laatste paar versies zijn pokke traag, crachen elke 5 min, en nu dit :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan