[Firefox] Javascript Console uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

patsneok

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2002
Hallo,

Weet iemand hoe ik in Firefox het Javascript Console kan uitzetten? Op sommige website's is de Javascript niet (helemaal) goed en dan komt het Javascript Console steeds opduiken. Dat vind ik irritant, daarom zou ik graag uitwillen zetten.

Groeten.

Daar heb ik diverse zaken geprobeerd. Java uitzetten, Javascript uitzetten.. niets hielp.
Misschien kun je iets preciezer zijn wat ik daar aan/of uit zou moeten zetten :o

Bedankt alvast!

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”.[/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
op de adresbalk about:config tikken
javascript.option.showInConsole ziet er veelbelovend uit, misschien is em dat
Anders ff rondneuzen

Dank je wel voor je tip. Deze had ik ook al geprobeerd, dat is 'm niet.
En ook met Google kwam ik niet verder.. :o

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”.[/edit]

Heb je een voorbeeld van zo'n site, ik heb namelijk nog geen problemen ondervonden.

p.s. Je kan geen Java van Microsoft gebuiken, alleen die van Sun zal goed werken.

Deze vraag ging toch over javascript en niet over java??

Ik weet het, maar het wordt nog wel eens door elkaar gegooid, vandaar mijn vraag.

Tenzij hij/zij het javascript console van firefox en de java console van sun door elkaar haalt:

Weet iemand hoe ik in Firefox het Javascript Console kan uitzetten?

FirefoxJavaConsole.gif

Deze bedoel ik.

Wat ik hier zie is je adblock extension die de fouten veroorzaakt. Deze verwijderen of updaten zou het probleem kunnen verhelpen misschien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan