Firefox kan niet meer opstarten, kan er ook niet meer af, en kan ook nier opnieuw gei

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irisss

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Berichten
124
Hallo allemaal

Firefox kon van het een op andere moment niet meer opstarten. Ik heb vanaf een andere pc firefox opnieuw gedownload en via usbstick probeer ik nu opnieuw te installeren. Helaas lukt dit niet meer.
Ik kan de oude versie er niet meer af krijgen omdat de Firefox helper niet meer opstart, dat zegt hij steeds....
als ik de nieuwe Firefox gewoon wil installeren , zegt hij ook weer.... Firefox kan niet meer opstarten.............
wat moet ik nu toch doen?

Ik heb Home Vista.
 
Hallo allemaal

Firefox kon van het een op andere moment niet meer opstarten. Ik heb vanaf een andere pc firefox opnieuw gedownload en via usbstick probeer ik nu opnieuw te installeren. Helaas lukt dit niet meer.
Ik kan de oude versie er niet meer af krijgen omdat de Firefox helper niet meer opstart, dat zegt hij steeds....
als ik de nieuwe Firefox gewoon wil installeren , zegt hij ook weer.... Firefox kan niet meer opstarten.............
wat moet ik nu toch doen?

Ik heb Home Vista.

Opstarten in veilige modus (tijdens opstart drukken op F8 toets en dan kiezen voor veilige modus).
ik weet niet precies hoe dit in vista is maar in xp ga je dan naar
start > configuratiescherm > software > klik daar op firefox en dan wijzigen/verwijderen.
Herstart je pc.

Eventueel scannen op sleutels en deze van firefox verwijderen en dan firefox weer opnieuw installeren.

Optie 2 Alternatief :
Firefox Portable ;)

Byee VRC
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan