Firefox linkjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkc

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Berichten
116
Beste Forum leden,

Ik weet niet of deze vraag er al staat, ik kan hem niet vinden.

Ik heb sinds enige tijd last van onderstreepte woorden.
Dit is net of je dan naar een andere site kan gaan, als je dan over het woord heen gaat komt er een reclame plaatje uit.
Met de mededeling dat ik iets gewonnen heb.

Hoe krijg ik dit weg, ik heb al van alles geprobeerd.

Groeten Henk.
 
Hallo henk. Ja reclame vervelend is dat. Ik heb deze nog niet uitgevoerd, maar kijk hier eens. Is het wat.

Klik
 
Hallo Manamana, Helaas dit werkt niet. Ik blijf die irritante streepjes onder de woorden houden.
 
Mhh listig doorgaans blokkeert firefox vervelende pop ups. Lees hier eens meer. Volgens mij kun je wel veel uitschakelen, met name sites die je bezoekt die gebruik maken van die vervelende dingen. (blokkeren). Is het wat. ;)

klik
 
Helaas werkt dit ook niet. Ik heb al met CC Cleaner geprobeerd, met dit heeft ook niet het gewenste resultaat. Al ik de Plug-in Shockwave Flash uitschakel is het weg. Maar dan kan ik geen video filmpjes meer draaien.
 
Hallo Henk. ccleaner help niet in deze gevallen. Kijk hier nog eens even. Adblock downloaden voor firefox. Veel ander blijft er niet over vrees ik. Klik succes. ;)
 
Je hebt last van malware en zou een scan moeten doen (bijvoorbeeld met MBAM) om uit te vinden wat het is. Kijk ook eens bij de add-ons en plug-ins die je in Firefox hebt via het menu Extra en voor wat Windows betreft bij Start > Uitvoeren > "msconfig: > tabblad Opstarten. Misschien staat daar wel van alles wat je uit kunt schakelen en is het probleem daarmee ook verholpen. Voor sommige namen daar zul je even met Google moeten zoeken naar wat het is. Raak je het zo niet kwijt, installeer Firefox dan opnieuw na het exporteren van je bladwijzers.
 
Hallo allemaal,
Ik heb Firefox maar helemaal verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd.
Hij doet het nu weer gewoon, hopelijk blijft dit zo.
Maar allemaal toch bedankt voor de genomen moeite.


Groeten Henk.
 
Wat Alfred 2 al vermoedde. Oke netjes en succes ermee. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan