Firefox loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creator1

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2011
Sinds zo'n twee weken (toen ik FrostWire (torrentprogramma) had geïnstalleerd) loopt Mozilla Firefox bij mij om de minuut vast. De update van 9.0.1 naar 10.0 hielp niks. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

Het kan zijn dat je pc het niet aankan, probeer eens een downgraden naar de versie die wel werkte, lijkt erop dat de versie die je nieuw hebt niet goed functioneert op je computer ;)

Probeer eens een andere browser.

Ik vind Firefox in gebruik de meest fijne browser, en IE werkt ook al niet goed op mijn pc

Het kan zijn dat je pc het niet aankan, probeer eens een downgraden naar de versie die wel werkte, lijkt erop dat de versie die je nieuw hebt niet goed functioneert op je computer ;)

Dit lijkt mij sterk, want ik heb Windows Vista 32bit met 3GB RAM, dat is dus redelijk nieuw en behoorlijk snel.

anders haal je gewoon dat torrent programma er af en neem je utorent of vuze

Ik heb toch het idee dat het aan het programma frostwire ligt. Zelf heb ik ook Firefox 10 en die draait als een zonnetje. Je zou hem kunnen deinstalleren (frostwire) en kijken wat hij dan doet. Je PC is in elk geval snel genoeg want ik heb precies hetzelfde OS met 3 gig Ram.

anders haal je gewoon dat torrent programma er af en neem je utorent of vuze
Ik heb toch het idee dat het aan het programma frostwire ligt. Zelf heb ik ook Firefox 10 en die draait als een zonnetje. Je zou hem kunnen deinstalleren (frostwire) en kijken wat hij dan doet. Je PC is in elk geval snel genoeg want ik heb precies hetzelfde OS met 3 gig Ram.
uTorrent heb ik ook, alleen ik vind FrostWire handiger want daarmee kan ik meteen liedjes naar iTunes sturen. Toch ga ik kijken wat er gebeurt als ik FrostWire eraf haal.

Het is ook nog nooit gelukt sinds dit probleem zich voordoet, om een webpagina die de silverlight plugin gebruikt te laden. Hierdoor begon ik toch te denken dat de pc er misschien te traag voor is op de een of andere manier. Dit zou vreemd zijn om twee redenen, een is dat het op hetzelfde systeem maar andere pc wel wel, twee is dat het op een veel tragere pc met xp ook werkt.

Laatst bewerkt:
Ik heb geprobeerd FrostWire te verwijderen, alleen dit helpt niet.

Laatst bewerkt:
Het probleem lijkt na de laatste update (10.0.1) gewoon opgelost te zijn. bedank voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan