Firefox meer security lekken dan Internet Explorer?...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Firefox meer security lekken dan Internet Explorer?

Security.nl meldt het volgende: De afgelopen maanden heeft Internet Explorer veel kritiek gekregen vanwege allerlei security lekken die in de browser ontdekt werden. Het US-CERT kwam zelfs met de aanbeveling om een andere browser dan IE te gebruiken, zoals Mozilla Firefox. Firefox blijkt zelf ook niet waterdicht, want in de afgelopen vier maanden zijn er 10 security lekken gevonden, tegenover 7 security lekken in Internet Explorer, zo laat deze post weten.

Whaha; laat het Buffy maar niet horen :D

Achja; ik denk dat dat er ook mee te maken heeft dat IE al zoveel lekken heeft gehad dat ze nu niet meer massaal boven komen.

Nu steeds meer mensen FF gaan gebruiken wordt er ook op dit soort dingen beter gelet...

Ik post dit niet om Firefox-gebruikers aan te vallen, zie ook mijn posten aangaande IE. :) Wacht maar als XP SP2 eenmaal uit is, elke miskleun zal ik (en hopelijk ook anderen) melden! :evil: Op de gegeven link (deze dus) staat al een vette discussie. Mij gaat het om de berichtgeving, goed of niet goed. :)

(ik persoonlijk denk dat het om kinderziekten/aanpassingen gaat, heb trouwens nog nooit een 100% veilige browser kunnen ontdekken)

Laatst bewerkt:
Hahaha, achja. Dat kan nog leuk worden.

Nee helaas. Het schijnt nog steeds onogelijk te zijn om iets te maken wat 100% waterdicht is..

Ach; zolang jij ons op de hoogte houdt hebben we niets te vrezen :cool: .

==
Ik weet nog de hoeveelheid topics die na SP I hier boven kwam drijven :8-0: :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan