firefox met frontpage gaat dat samen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stebu

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2006
Ik wil vanuit frontpage, graag naar firefox werken hoe kan ik dat het beste doen?
en hebben jullie tips want alles want ik ook probeer help niet??? dank alvast:shocked: :shocked:

hallo.

ik heb vandaag voor t eerst me site eens eindelijk af.

kijk maar eens op: http://www.yourdjeric.nl

ik ben blij dat nu alles zeer goed werkt.... ook in mozilla firefox!!!

ik heb vroeger veel gedaan met frontpage... dat was wel zo makelijk allemaal, totdat ik alleen maar foutieve opmerkingen kreeg totdat ik het beu was..... daarna probeerde ik alles zlef te typen in kladblok, en was al veel beter maar weer met veel fouten in andere browsers bv... o.a. mozilla firefox....

mij hebben ze het aangeraden, en dat doen de meeste hier nu wel.

typ alles via kladblok, begin met ideeën te creëren, en zoek vervolgens dingen op op een forum zoals hier. lukt het je niet.... praat er over hier in de forum... ik ben via deze weg iemand tegen gekomen die heel mijn site gebouwd heeft....

het koste ons wel bijna 2 maanden maar na deze tijd had ik er wel iets heel moois voor terug, en heb er zeker minimaal 60% van bij geleerd!!!!!

dus gebruik me tip!

gebruik geen frontpage.....

hallo.

ik heb vandaag voor t eerst me site eens eindelijk af.

kijk maar eens op: http://www.yourdjeric.nl

ik ben blij dat nu alles zeer goed werkt.... ook in mozilla firefox!!!

ik heb vroeger veel gedaan met frontpage... dat was wel zo makelijk allemaal, totdat ik alleen maar foutieve opmerkingen kreeg totdat ik het beu was..... daarna probeerde ik alles zlef te typen in kladblok, en was al veel beter maar weer met veel fouten in andere browsers bv... o.a. mozilla firefox....

mij hebben ze het aangeraden, en dat doen de meeste hier nu wel.

typ alles via kladblok, begin met ideeën te creëren, en zoek vervolgens dingen op op een forum zoals hier. lukt het je niet.... praat er over hier in de forum... ik ben via deze weg iemand tegen gekomen die heel mijn site gebouwd heeft....

het koste ons wel bijna 2 maanden maar na deze tijd had ik er wel iets heel moois voor terug, en heb er zeker minimaal 60% van bij geleerd!!!!!

dus gebruik me tip!

gebruik geen frontpage.....

ik zal er aan denken maar het wel de moeilijke manier. Om in het kladblok een website, in elkaar te zette. u site ziet er wel leuk uit maar. Bij mij moet het weer even net iets anders er uitstralen, ik zal de mijn site even doorgeven hij is wel mooi maar moet namelijk wel op alle browsers werken. in iedergeval bedankt voor de tip ik hoorde het al van meerdere mensen.:thumb: www.buddinghenjolink.nl

werk rustig en zorgvuldig dan kom je een heel eind.

zoek in zoekmachines op over css.....

en praat gerust als je iets niet lukt hier op het forum.

En nartuurlijk kun jij je site dan bouwen hoe jij het wel.

igg... een site bouwen zonder evaring doe je niet in enkele dagen. (met frontpage wel) maar dan ziet het vaak anders uit en heb je niet je gewenste resultaat.
In kladblok lijkt het moelijk...

ik beheers nu html vrij goed en ben al bezig met css te kennen en ook al lijkt niet zo moelijk... het zijn vaker de code's en de plaatsing ervan. Maar alles is te vinden en te leren hier op het net...

ik wens je hierbij veel suc6!:thumb:

werk rustig en zorgvuldig dan kom je een heel eind.

zoek in zoekmachines op over css.....

en praat gerust als je iets niet lukt hier op het forum.

En nartuurlijk kun jij je site dan bouwen hoe jij het wel.

igg... een site bouwen zonder evaring doe je niet in enkele dagen. (met frontpage wel) maar dan ziet het vaak anders uit en heb je niet je gewenste resultaat.
In kladblok lijkt het moelijk...

ik beheers nu html vrij goed en ben al bezig met css te kennen en ook al lijkt niet zo moelijk... het zijn vaker de code's en de plaatsing ervan. Maar alles is te vinden en te leren hier op het net...
ik ga het i n iederegeval de proeef op de som nemen tnxs voor de tip in iedergeval heeft u ook msn?? zo ja zullen we die elkaar eens posten?
ik wens je hierbij veel suc6!:thumb:

:cool: ik ga de proef op de som nemen dus hopelijk word het wat, mijn vriendelijk dank voor de tip.
mijn vraag als volgt heeft u ook msn, zo ja zullen we die aan elkaar uitwissellen, via deze topic?

ik zie het nut niet van in om deze te delen,
aangezien ik zelf ook niet eens een profesionele website kan bouwen. (maar heb het nu wel)

ik heb dit laten doen, en ben momenteel bezig om het zelf te leren via die ene persoon die mij geholpen heeft.

en aangezien ik weinig tijd hebt, zal het er niet van komen dat ik je dingen bij breng.

maar een antwoord op je vraag kan je hier altijd vinden in het forum.

nogmaals suc6...

the end.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan