Firefox onthoudproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JayKay

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Sinds gisteren heb ik het probleem dat firefox me niet meer automatisch inlogt op sites. Ik heb bijvoorbeeld Symbaloo als startpagina, en daar heb ik mijn persoonlijke startpagina, maar daarvoor moet je ingelogd zijn.
En als ik nu elke keer firefox afsluit, en later weer start, dan moet ik weer opnieuw inloggen om m'n persoonlijke startpagina te zien. Deze problemen heb ik ook met youtube, google en ga zo maar door, heel vervelend. Wachtwoorden onthoudt ie overigens wel.
Ik heb versie 3.5.5.

Iemand oplossingen?

Laatst bewerkt:
Misschien heb je "Cookies automatisch verwijderen" aanstaan... Al naar de opties gekeken? Het kan ook aan je geschiedenis liggen...

Misschien heb je "Cookies automatisch verwijderen" aanstaan... Al naar de opties gekeken? Het kan ook aan je geschiedenis liggen...

Die optie zie ik trouwens niet staan bij "Extra"-> "Opties"?
Geschiedenis heeft ie ook niet verwijderd. Alles staat er nog gewoon in.

Hallo JayKay

Kijk bij de extra > opties onder het tapblad privacy of "cookies van websites accepteren" staat aangevinkt.

Dan worden je cookies waarschijnlijk weer verwijderd.(cookie monster :D)

Daar onder staat "geschiedenis wissen zodra firefox sluit" staat die uit gevinkt.

Of is er een security suite (anti-virusscanner met extra's zoals firewall enz) die je internet browsen wil beveiligen.
Deze kunnen wel eens ook je cookies verwijderen omdat cookies een security risico met zich meebrengen.

Dan worden je cookies waarschijnlijk weer verwijderd.(cookie monster :D)

Daar onder staat "geschiedenis wissen zodra firefox sluit" staat die uit gevinkt.

Of is er een security suite (anti-virusscanner met extra's zoals firewall enz) die je internet browsen wil beveiligen.
Deze kunnen wel eens ook je cookies verwijderen omdat cookies een security risico met zich meebrengen.
Hmm nee, "geschiedenis wissen zodra firefox sluit" staat ook uitgevinkt. Als virusscanner heb ik AVG maar ik kan nergens een optie vinden dat ie ook automatisch cookies blokkeert. Ook heb ik Malwarebytes' Anti-Malware maar daar staan ook geen opties die daarover gaan.

Nee ik heb die twee zelf ook even op mijn pc gehad en had geen problemen met cookies daardoor.

Dan kan ik me alleen nog een programma als ccleaner bedenken maar die doet dat niet uitzichzelf.

En als je firefox weer opnieuw opstart werken de inlog cookies niet dan lijkt het mij toch in je firefox te zitten.
Al is het wel vreemd dat hij dat zomaar doet want zoiets kan natuurlijk niet.
Niks geinstalleerd daarvoor ?
En de internet explorder werkt het daarmee wel ?

Nee ik heb die twee zelf ook even op mijn pc gehad en had geen problemen met cookies daardoor.

Dan kan ik me alleen nog een programma als ccleaner bedenken maar die doet dat niet uitzichzelf.

En als je firefox weer opnieuw opstart werken de inlog cookies niet dan lijkt het mij toch in je firefox te zitten.
Al is het wel vreemd dat hij dat zomaar doet want zoiets kan natuurlijk niet.
Niks geinstalleerd daarvoor ?
En de internet explorder werkt het daarmee wel ?
Sorry voor het late antwoord :o

Nee voor zover ik weet heb ik niks geinstalleerd daarvoor.
En ik heb trouwens wel CCleaner op m'n pc staan, maar dat heb ik al een tijdje niet gebruikt dus daar zal het ook wel niet aan liggen.
IE moet ik nog even uittesten.

Ik heb gisteren een update van firefox gedownload, waarmee het probleem opeens is opgelost! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan