firefox plugins

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudy laurijsen

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Ik heb internet explorer 6 en mozilla firefox.
Bij Internet explorer kan ik gewoon spellen spelen maar bij mozilla firefox krijg ik de hele tijd te zien dat de plug ins om die spellen te spelen niet geïnstalleerd zijn, terwijl ik zeker weet dat ik ze op de pc heb.
Hoe moet ik die plugins (zoals macromedia flash player 7)
installeren in firefox?

Geplaatst door rudy laurijsen
meestal klop dat ook zo als het in het artikel staat.
maar bij het spel dat ik nu wil gaan doen
www.runescape.com (play game/ world ..)
kan hij geen plug ins vinden.

"Meestal"? Je hoeft de Flash-plugin maar één keer te installeren hoor, niet elke keer weer.

Werkt dat RunEscape wel met Flash? Flash is niet de enige plug-in die je moet hebben. Je moet Java natuurlijk ook geïnstalleerd hebben.

Alles over het installeren van plug-ins in Firefox (de meeste gaan vanzelf trouwens): http://plugindoc.mozdev.org/faqs/firefox-windows.html

Ik heb Flash player nu geïnstalleerd
maar een ander probleem is dat mozilla firefox niet weet welke plugin hij nodig heeft voor dat spel.
En ik weet dat ook niet.
En hoe kan het dat iexplore daar geen probleem van maakt?

Geplaatst door rudy laurijsen
Ik heb internet explorer 6 en mozilla firefox.
Bij Internet explorer kan ik gewoon spellen spelen maar bij mozilla firefox krijg ik de hele tijd te zien dat de plug ins om die spellen te spelen niet geïnstalleerd zijn, terwijl ik zeker weet dat ik ze op de pc heb.
Hoe moet ik die plugins (zoals macromedia flash player 7)
installeren in firefox?

Ze gebruiken allebij een eigen versie van de plugins, jezult ze dus per browser moeten installeren, ikzelf moest volgens mij alleen maar op het blokje in het frame (die de plugin nodig had) te klikken:confused:

ik heb nu java geinstalleerd en runescape doet het via mozilla firefox maar half.
Hij begint te laden en als ik het minimaliseer en dan weer open blijft die hangen.
Ik doe het maar gewoon met iexplore.
das veel makkelijker.
toch bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan