Firefox probleem met javascript

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allegeschenken

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Hey mensen,
ik heb een probleem in m'n zen cart shop, het lijkt echter geen bug van zen-cart, wel van firefox.
Probleempagina: http://www.allegeschenken.be/textiel-heren-bodywarmers-c-594_607.
Wanneer we de navigatie gaan gebruiken worden producten 17-36 niet getoond. Hetzelfde doet zich voor bij textiel dames - t shirts.

Alle textiel werd in 1 .csv bestand geupload via easypopulate.
Ik heb gelezen dat firefox een beveiliging hanteert op javascript-acties, het probleem in mijn situatie zou dan zijn dat de opgevraagde informatie verwijst naar domein.be in plaats van www.domein.be, ik zou dan de .htaccess moeten aanpassen (is me niet gelukt het probleem hiermee op te lossen). Het script staat nochtans op de goede locatie.

Iemand een idee waarom firefox moeite heeft met deze bepaalde producten??
De info (titel etc) van de producten heb ik reeds vergeleken, speciale tekens etc worden op sommige plaatsen wel goed weergegeven dus daar ligt het niet aan..

Alle ideeën zijn welkom, alvast bedankt voor de input.

Met vriendelijke groet
Pieter

Hoi,

Ook met Opera krijg ik 19-36 niet te zien.
Ook met Chrome krijg ik 19-36 niet te zien.

Probleem ligt dus niet bij firefox.. Maar bij de website

In Goolge Chrome werkt de boel ook niet. Ik denk dat het ligt aan het feit dat de plaatjes op pagina twee niet kloppen. In Internet Explorer krijg ik ook een fout bij het laden van de images. Waarschijnlijk wordt er een leeg of niet bestaand veld opgevraagd.

Ook werkt in Firefox en Chrome het weergeven van 40 producten niet, maar ik neem aan dat dit dezelfde oorzaak heeft.

Zojuist nog iets gevonden, als je op het vergrootglasje klikt in Internet Explorer bij een product waarvan het plaatje niet laden gaat het ook fout. Je krijgt een pop up-je met een laad animatie, maar deze animatie blijft staan.

Laatst bewerkt:
Hey mensen, bedankt voor de info.
Normaal geeft het script een wit veld weer wanneer er geen foto beschikbaar is. Hier kan dan wel niet op geklikt worden voor meer info, daarom zetten we altijd een 'no image' afbeelding bij de producten zonder productafbeelding.

Waarom het script ermee stopt bij deze specifieke pagina's is me nog steeds niet duidelijk..

Dankzij jullie weer wat verder geraakt:
standaard is onze afbeeldingsnaam het modelnummer.jpg.

Normaal, als deze afbeelding niet bestaat op de server, geeft hij een wit veld weer.
In de categorie textiel - kinderen - t-shirts waren verschillende producten gelinkt met een onbestaande afbeelding. Ik heb deze links nu verwijderd, nu lijkt de categorie zonder probleem te laden!

Waarom het script soms geen probleem heeft met een onbestaande link en de andere keer wel, weet ik niet, maar ik weet nu alvast hoe ik het kan oplossen :)

van harte bedankt!

Laatste update: het probleem lijkt zich toch ook voor te doen bij afbeeldingen die wel aanwezig zijn en waarnaar gelinkt wordt.
In de foutconsole van firefox werd weergegeven welke image een fout genereerde, wanneer ik deze loskoppel van het product werkt het geheel wel weer.

Dan moet het een fout zijn in de afbeelding zelf. (allen op dezelfde manier verwerkt dus ook hier geen idee waarom :))

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan