Firefox problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PieterP

Verenigingslid
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
139
Al sinds de versie 0.8 gebruik ik firefox. Verschrikkelijk vervelend vind ik, dat iedere keer als er een nieuwe versie komt ik alles, maar dan ook alles opnieuw moet installeren.
En dan nog zijn er niet altijd direkt de nieuwe werkende extensions waar ik aan gewend bent te krijgen, laat staan dat ik alle plug-ins aan het lopen heb.
En dan nog werken niet alle sites die wel in de microsoft browsers werken. Dat ze niet in FF werken is de schuld van luie ontwerpers; die coderen hun sites niet foutloos, en gebuiken slecht ontworpen microsoft code. Zodoende kan een goede browser ze niet lezen.
Tsja.
Mijn vraag: wie herkent deze klachten, en wat kan er aan gedaan worden opdat een en ander in de toekomst makkelijker cq beter gaat? Het is toch ook de bedoeling, dat mijn tante truus een en ander zo van het web moet kunnen plukken: dat kan ze met windows namelijk wel.
Elke update is in windows een kwestie van een paar keer klikken....
Ik gebruik nu ff 0.9.3. Moet dus de nieuwe versie laden maar heb er nog even geen zin in vanwege het werk hieraan verbonden.
Groet
 
Geplaatst door PieterP

Ik gebruik nu ff 0.9.3. Moet dus de nieuwe versie laden maar heb er nog even geen zin in vanwege het werk hieraan verbonden.
Groet

Ik heb versie 1.0 over 0.9 heen geïnstalleerd, en alle instellingen, bookmarks, plugins, etc. bleven gewoon bewaard:)

Poekie
 
Voor de mensen die hun profiel met instellingen niet zelf kunnen (of willen ;) ) backuppen is er programma; Mozilla backup.
Hiermee kun je de gemaakt backup na het verwijderen en herinstalleren van een nieuwe Firefox/thunderbird versie, simpel importeren.

En voor de gebruikers van PRE, RC1 en RC2 is er een hele simpele update procedure:
http://www.mozilla.org/projects/firefox/qa/softwareupdate.html

Ik herken me daar niet echt in PierterP.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan