Firefox Realplayer Plugin werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lloydvdw

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Hallo, heb probleempje met Firefox en realplayer plugin (om youtube filmpje te downloaden)

Hij werkt dus namelijk niet meer, maand geleden ofzo werkt die wel nog, in internet explorer werkt hij ook nog, enig idee hoe ik dit kan oplossen aub? heb firefox al reïnstalled.

Pc spec
win 7 ultimate
firefox versie 3.6.8
realplayer versie: 1.1.3

Ik gebruik realplayer niet om youtube filmpjes te downloaden, dus ik kan je niet helpen waar het aan kan liggen.

Ik gebruik Wondershare YouTube Downloader, misschien is het ook wat voor jou.

Dank u voor de tip, is er ook een webbrowser plugin voor dit programma? Zoiets dat standaard boven youtube filmpjes komt en de mogelijkheid biedt om te downloaden?

Andere vraag: in welke extensie wordt dit opgeslaan? Ik vermoed flv, is er ook een mogelijkheid om deze te converteren naar avi, met wondershare?

thx

Laatst bewerkt door een moderator:
het is een geweldig programma al zeg ik het zelf.

Ja je kunt omzetten in bijna alles.

Ik gebruik het om oude muziek videoclips te downloaden om die vervolgens weer als avi/divx op een cd of dvd te branden voor in mijn auto.

Als het programma is gestart en je vind een filmpje dan komt er een popup en dan kun je op download klikken.

Laatst bewerkt:
het is een geweldig programma al zeg ik het zelf.

Ja je kunt omzetten in bijna alles.

Ik gebruik het om oude muziek videoclips te downloaden om die vervolgens weer als avi/divx op een cd of dvd te branden voor in mijn auto.

Als het programma is gestart en je vind een filmpje dan komt er een popup en dan kun je op download klikken.

werkt perfect, bij deze ben ik ook af van die *** realplayer :D uninstall :)

bedankt voor de tip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan