Firefox reset zichzelf soms...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satangel

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Hallo,

Ik gebruik nu al een paar jaar MF, en ik was er zeer tevreden over.
Maar een tijdje geleden zijn de problemen begonnen...
Firefox had al zijn bookmarks gedelet... Ik had niks verkeerd gedownload, had geen spyware, trojans, virussen of andere crap op mijn PC of zo.
Niks gewoon weg...
Ik heb er dan snel weer een paar toegevoegd en ik heb ze geexporteerd. Maar nu heeft hij ze weer allemaal weggesmeten :mad: . Gelukkig heb ik er nu nog van die exportatie, maar het is toch heel lastig dat hij ze elke keer weggooit...
Nu is mijn vraag:

Hoe kan ik dit verhelpen en is er een of ander programma dat elke dag automatisch backups neemt van iets, in dit geval MF?

Hallo,

Ik gebruik nu al een paar jaar MF, en ik was er zeer tevreden over.
Maar een tijdje geleden zijn de problemen begonnen...
Firefox had al zijn bookmarks gedelet... Ik had niks verkeerd gedownload, had geen spyware, trojans, virussen of andere crap op mijn PC of zo.
Niks gewoon weg...
Ik heb er dan snel weer een paar toegevoegd en ik heb ze geexporteerd. Maar nu heeft hij ze weer allemaal weggesmeten :mad: . Gelukkig heb ik er nu nog van die exportatie, maar het is toch heel lastig dat hij ze elke keer weggooit...
Nu is mijn vraag:

Hoe kan ik dit verhelpen en is er een of ander programma dat elke dag automatisch backups neemt van iets, in dit geval MF?

Hoi,

Er is een programma om je firefox profiel te kunnen backuppen.
Kun je op http://mozbackup.jasnapaka.com/ downloaden.
Ik denk dat je huidige profiel beschadigd is geraakt waardoor jij je bookmarks constant kwijtraakt.
In C:\Documents and Settings\Gebruikersnaan\Application Data\Mozilla kun je je profiel vinden.

Wat ik zou doen is dit profiel weggooien en vervolgens Firefox opnieuw opstarten.
Zodra je firefox start begin je weer met een 'schoon' profiel. Daarna kun je je bookmarks weer importeren.
Hou er rekening mee, dat je internethistory, opgeslagen wachtwoorden, +instellingen dan wegzijn.

De vorige keer is mijn FireFox gereset na dat hij geupdate was door Mozilla...
Misschien is de update niet goed gelukt of zo en moet ik hem weer naar de vorige versie brengen?
Iemand een idee?

Hi,
Ik heb dat al ook enkele malen gehad met FF doch ik klik dan op importeren in FF bladwijzers en neem dan de map Bookmarks.htm of Bookmaks.html of Bookmarks.bak waar FF de favo's in opslaat en dat lukt telkens,neem gewoon de jongste gewijzigde bookmark map op datum.

Groet
Eric

heb exact hetzelfde probleem,

gewoon van tijd tot tijd de map van je firefox back uppen waarin al je favo's , profiel etc in staat =)

xyus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan