Berjos3
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 aug 2001
Sinds enkele dagen heb ik opeens een vreemd probleem. Bij het afspelen van streams (alleen filmpjes) in Firefox gaat alles goed. Ik zie beeld, alles werkt totdat ik Firefox wil afsluiten. Dan slaat opeens heel Firefox vast en wat ik ook probeer; het resulteert in een reset van de hele PC omdat ik met geen mogelijkheid meer iets kan doen. Het lijkt wel alsof de hele PC bevriest.
Het vreemde is dat streams met puur en alleen audio geen problemen geven. Ook in IE heb ik geen problemen; dan heb ik geen last van vastlopers bij streams met filmpje. Een voorbeeld is de stream van 3FM met Serious Request op de 3FM pagina. Ik kan de stream gewoon zien; maar zodra ik Firefox wil afsluiten, dan slaat alles bij mij vast.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Het vreemde is dat streams met puur en alleen audio geen problemen geven. Ook in IE heb ik geen problemen; dan heb ik geen last van vastlopers bij streams met filmpje. Een voorbeeld is de stream van 3FM met Serious Request op de 3FM pagina. Ik kan de stream gewoon zien; maar zodra ik Firefox wil afsluiten, dan slaat alles bij mij vast.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?