Firefox slaat vast bij filmpjes streams

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berjos3

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
Sinds enkele dagen heb ik opeens een vreemd probleem. Bij het afspelen van streams (alleen filmpjes) in Firefox gaat alles goed. Ik zie beeld, alles werkt totdat ik Firefox wil afsluiten. Dan slaat opeens heel Firefox vast en wat ik ook probeer; het resulteert in een reset van de hele PC omdat ik met geen mogelijkheid meer iets kan doen. Het lijkt wel alsof de hele PC bevriest.

Het vreemde is dat streams met puur en alleen audio geen problemen geven. Ook in IE heb ik geen problemen; dan heb ik geen last van vastlopers bij streams met filmpje. Een voorbeeld is de stream van 3FM met Serious Request op de 3FM pagina. Ik kan de stream gewoon zien; maar zodra ik Firefox wil afsluiten, dan slaat alles bij mij vast.

Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Helpt niet helaas. Hij slaat weer vast, nu merk ik wel dat het gebeurt wanneer in tabblad 1 de stream aanstaat en ik in een nieuw tabblad een andere pagina wil laden. Hij slaat vast en je hoort heel af en toe nog gestotter van de stream, maar met geen mogelijkheid kan ik iets beginnen: crtl/alt/delete doet het niet en er zit dan niets op dan de boel te reseten...

Nee, die had ik al en hij deed het altijd al. Het probleem zit 'm ook niet in het afspelen (dat gaat goed) maar puur het vastslaan als ik het venster wil sluiten of werk met meerdere tabbladen. Dan slaat het geheel opeens helemaal vast. Erg vreemd...

Ik heb misschien de veroorzaker van de ellende. Sinds kort draait Google Desktop ook mee op de achtergrond; die heb ik eens afgesloten (ondanks dat ik die taskbar erg handig vind) en tot nu toe geen problemen.
Geen idee of het een bekend probleem is; of dat ik alleen er last van heb. Zal 't even in de gaten houden; mocht iemand nog een tip/idee hebben...ik hou me aanbevolen. Erg vaag dat die Google Desktop heibel maakt met Firefox-streams...

Ik dacht dat het aan Google Desktop lag; maar net sloeg ie opnieuw vast, dit keer kon ik 'm wél uit die vastgeslaagde toestand halen. Het is puur Firefox die compleet vastslaat. Blijft haperen, hangen. Heel vreemd, het gebeurt nu als in tabblad A een stream draait (nu 3FM Serious Request) en ik in tabblad B een andere pagina open; dan slaat ie meteen vast

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan