Firefox start niet vanaf link in Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martin63

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2001
Berichten
27
Ik heb Firefox als standaardbrowser ingesteld maar als ik vanuit een mailtje in Outlook Express een link aanklik wordt deze altijd Internet Explorer geopend.

Hoe krijg ik voor elkaar dat vanuit Outlook de links in Firefox worden geopend?
 
dat gaat ook niet lukken,zijn al veel vragen over geweest:eek:

Waarom zou dat niet lukken als dat bij mij wel zo kan?
Ik weet jammer genoeg niet hoe je het zou kunnen verhelpen, hoe heb je firefox als standaardbrowser ingesteld?
 
Ik heb Firefox als volgt ingesteld:

Menu Extra --> Opties --> Algemeen
en dan "Altijd tijdens opstarten controleren of Firefox de standaarbrowser is" aangevinkt.

Als ik daar klik "nu controleren" wordt aangegeven dat Firefox de standaardbrowser is.
 
Lijkt me vreemd maar ik zou nog eens checken of FF als standaardbrowser staat ingesteld bij de eigenschappen van het menu start en bij de programmatoegang.
 
Ik heb nu eerst via programmatoegang IE ontoegankelijk gemaakt maar dat had tot gevolg dat vanuit Outlook geen enkele link meer werkte (en Firefox en IE openden niet) dus dat eerst weer hersteld.
Toen stond IE ineens weer als standaardbrowser ingesteld en dus heb ik Firefox weer als standaard ingesteld (op de zelfde manier als ik beschreef).......................en nu worden vanuit Outlook de links ineens wel in Firefox geopend.

Dus na enig gegoochel is het probleem opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan