Firefox tegels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plotinus

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
L.S.

Als ik op het plustekentje druk voor een nieuw tabblad van de browser Firefox, dan krijg ik allerlei tegels op mijn beeldscherm van allerlei verschillende sites, terwijl ik enkel mijn homepage wil hebben. Weet iemand een manier om dit in te stellen zoals ik dat wil hebben. Ik weet dat het kan en heb het al op een PC geregeld, maar ben het dus vergeten.

gegroet,
mrt

als je een nieuwe tab opent heb je rechtsboven een icoontje, als je daar op klikt dan krijgt je de ingestelde startpagina weer te zien.

edit:

werkt toch niet helemaal perfect, op die manier opent firefox een lege tab

EDIT

zo kan je het instellen

typ in adres balk "about:config "
zoek naar "browser.newtab.url"
dan zie je dat er "about:newtab" staat, klik daar op
die verander je in "about:home" als je de ingestelde startpagina wil veranderen in de standaard pagina van Firefox
of haal about:newtab weg en vul een webadres in

Laatst bewerkt:
Alt-x toetscombinatie -> Opties -> tabblad Algemeen -> instellen bij "Als Firefox start": Mijn startpagina tonen

Tijs.

Alt-x toetscombinatie -> Opties -> tabblad Algemeen -> instellen bij "Als Firefox start": Mijn startpagina tonen

Tijs.

Dat is alleen bij het starten van FF, niet bij het openen van een 2e tabblad. Ik heb hier hetzelfde...

Probeer dan het volgende (ben niet zeker of het helpt):
Vul in in de adresbalk: about:config
Geef aan "dat je voorzichtig zult zijn"
Zoek naar browser.newtab.url
Kijk wat daar staat, bij mij staat er: about:home
Staat er bij jou niets óf about:newtab, stel daar eens de url van je startpagina in.

EDIT: Dit is inderdaad de juiste methode, zie ook deze pagina, sectie "How do I turn the new tab page off?"

Tijs.

Laatst bewerkt:
dank allen; Tijs en aloew hadden de oplossing

gegroet,
mrt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan