Firefox traag met Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phillipius

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Berichten
30
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen Windows 7 op mijn pc, en vanaf het begin is Firefox al erg traag en loopt zo nu en dan vast. Website's laden erg langzaam, het laden van nieuwe vensters gaat erg traag en ga zo maar door.
Ik surf nu met IE en daar zijn geen problemen. Windows 7 zelf is ook niet traag (nog niet).

Wie kan mij vertellen wat ik moet doen om FF weer soepel te laten lopen ?
 
Heb zelf geen ervaring met FireFox,maar weet wel dat er een enorm aantal plug-ins voor beschikbaar zijn,heb je veel plug-ins geladen? Of Toolbars e.d.?
 
welke versie heb je?
je hebt 2 versies.

firefox 3.5.3 -> de iets oudere al
firefox 3.6 -> update versie (huidige)

een van deze werkte ook niet erg vlekkeloos met mijn windows 7, moet je ff kijken welke jij gebruikt. (help - over mozilla firefox) en dan kan je zien welke je hebt. probeer ff 3.6. die gebruik ik ook.


link:

http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/

long
 
Firefox 3.6 gebruik ik.

Het zou aan de plugins niet moeten liggen, aangezien ik onder Windowx XP de zelfde plugings gebruikt heb.
 
ik denk dat het aan Firefox ligt ja, want sinds ik met 3.6 werk, loopt het allemaal wat minder soepel. Onder Vista gaat het overigens wel goed.
Even doorploeteren tot volgende update dus, of tijdelijk downgraden naar 3.5.3 en wachten tot 3.6.x beschikbaar is, dan hebben ze het probleem vast opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan