FireFox Versie Versie 1.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

M.A. Jansen

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2001
Hallo,

Ik heb begrepen dat er updates zijn verschenen
voor de browser FireFox. Zijn deze updates ook voor de versie 1.0?

Bij een bepaalde webpagina gaat mijn scherm aan en uit wie weet wat dat is.

Ik werk met Wxp Prof en FireFox versie 1.0.

Thanks

Dat weet ik niet maar als ik er heen ga wordt er wel een pop-up geblockeerd.

Heb je alleen firefox of heb je ook nog een andere browser

Geplaatst door rve123
Dat weet ik niet maar als ik er heen ga wordt er wel een pop-up geblockeerd.

Heb je alleen firefox of heb je ook nog een andere browser

Met Internet Explorer wordt die pagina gewoon weergegeven.
Ik heb juist FireFox geinstall. omdat die zo goed en snel
zou zijn, nee dus. Wel snel maar niet zonder fouten!

er is geen enkel programma zonder fouten maar de één heeft er meer dan de ander en bij de één vallen ze meer op dan bij de andere. Maar ik kan je niet helpen met die site, want ik heb zelf geen firefox op mijn computer.

Geplaatst door rve123
er is geen enkel programma zonder fouten maar de één heeft er meer dan de ander en bij de één vallen ze meer op dan bij de andere. Maar ik kan je niet helpen met die site, want ik heb zelf geen firefox op mijn computer.

Nee het gaat er om dat ze op Internet allemaal vertellen
dat FireFox zo geweldig, maar hieruit blijkt dat dit niet zo is.
De Internet Explorer geeft die pagina wel goed weer.
De browser van FireFox doet dat neit. Daar gaat het mij om.

Dat snap ik, maar is het alleen bij die site of is het bij meer site's zo?
Ik ga nu even naar onze andere computer en daar staat firefox op en dan kan ik even kijken voor die site.

EDIT: Ik ben naar die site geweest en heb nergens problemen mee. Het is wel zo dat er een pop-up venster wordt geblockeerd (net als in internet explorer). Ik zag ook dat java opstartte. Nu vraag ik me dus af: Heb jij java en als je het hebt is het goed geïnstallerd?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door rve123
Dat snap ik, maar is het alleen bij die site of is het bij meer site's zo?
Ik ga nu even naar onze andere computer en daar staat firefox op en dan kan ik even kijken voor die site.

EDIT: Ik ben naar die site geweest en heb nergens problemen mee. Het is wel zo dat er een pop-up venster wordt geblockeerd (net als in internet explorer). Ik zag ook dat java opstartte. Nu vraag ik me dus af: Heb jij java en als je het hebt is het goed geïnstallerd?

Ja er staat java op, wat kan ik daar verkeerd aan hebben gedaan dat is een automatsch proces.

Dan kan je er niks fout aan hebben gedaan.
Ik ga er nog een keer heen en dan zal ik is even goed kijken

Ik ben er nog een keer heengeweest maar ik heb nog steeds nergens last van.
Het enige wat in mij opkomt is dat het aan java ligt. Kan je mij vertellen welke versie je hebt van java?

Ik heb zojuist met IE én FF even op die site gekeken. Ik kom daar dus nooit weer, want zowel in Firefox als in IE gaat m'n scherm uit en aan. Zal een of ander griezelige java-applet zijn, die ik dus liever niet op m'n pc heb!:)

Geplaatst door ikself
Ik heb zojuist met IE én FF even op die site gekeken. Ik kom daar dus nooit weer, want zowel in Firefox als in IE gaat m'n scherm uit en aan. Zal een of ander griezelige java-applet zijn, die ik dus liever niet op m'n pc heb!:)

Ik heb met allebij (FF en IE) geen last. Maar als je er met IE ook last van hebt weet ik het ook niet meer. Ik denk dat ik er dan maar gewoon weg blijf, voordat ik ook problemen krijg

Geplaatst door rve123
Ik ben er nog een keer heengeweest maar ik heb nog steeds nergens last van.
Het enige wat in mij opkomt is dat het aan java ligt. Kan je mij vertellen welke versie je hebt van java?

Waar kan ik uitlezen welke versie van Java er op staat.

Ik krijg als ik firefox gebruik rechtsonderin mijn taakbalk een tekentje te staan waar ik op kan klikken. Dat tekentje is van java. Ik zie het alleen als ik bij een site kom waar het wordt gebruikt. Als je er op klikt kan je een paar dingen kiezen. Ik weet niet meer welke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan