firefox versus explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
firefox is in alles beter vlugger, veiliger,meer opties

maar explorer heb je nodig
is niet dan als webpaginas gemaakt zijn om te bekijken
met IE je ze niet kunt openen met firefox
of is het zever wat ze vertellen

IE interpreteert HTML en java net iets anders dan wat standaard de bedoeling is. Hierdoor zullen sommige pagina's anders reageren bij Firefox dan bij IE. ?helaas zijn een hoop site bouwers te lui om hun site o op te zetten dat ze met elke browser goed te lezen zijn....

Ik gebruik Firefox al vanaf de eerste stabiele beta's en heb nooit noemenswaardige problemen gehad.

Moet er wel bij zeggen dat het aanzienlijk scheelt als je Java geinstalleerd hebt, anders wil het inderdaad wel eens voorkomen dat webpagina's er wat vreemd uitzien of functionaliteit missen.
Java 2 Standard Platform (J2SP) kan jeHIER gratis downloaden

Geplaatst door FLorijn
IE interpreteert HTML en java net iets anders dan wat standaard de bedoeling is. Hierdoor zullen sommige pagina's anders reageren bij Firefox dan bij IE. ?helaas zijn een hoop site bouwers te lui om hun site o op te zetten dat ze met elke browser goed te lezen zijn....

En heeft ook niets te maken met luie sitebouwers. Sommige van ons spenderen er uren per week aan en dan ziet het er meestal in firefox nog niet uit.

Firefox is goed, en door de patch die pas is uitgekomen, beter... IE is ook beter geworden door véél updates. Verder heb ik ook Opera en Avant gebruikt maar die zijn iets minder. Netscape heb ik gister geprobeerd, en de nieuwe versie bevalt me goed, over de veiligheid weet ik echter nog niet zoveel...

Geplaatst door babsje

En heeft ook niets te maken met luie sitebouwers. Sommige van ons spenderen er uren per week aan en dan ziet het er meestal in firefox nog niet uit.

Als de sitebouwers zich nou precies aan de HTML (XML) standaard zouden houden dan zou een site in alle browsers er hetzelfde uitzien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan