Firefox vs internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Is iemand bekend met het feit of firefox gewoon naast IE te gebruiken is ?
Of veroorzaakt dat allerlei foutmeldingen ?

Op de andere computer bij ons staan firefox en IE. Ze doen het allebij. IE geeft wel is een fout aan maar dat was al zo voordat we firefox instaleerden. Dus dat heeft een andere reden

Ik gebruik Firefox ook samen met IE. Ik verkies toch IE boven Firefox, omdat het bij firefox een hele tijd duurt voor dat hij een website gevonden heeft. Da's maar mijn mening natuurlijk. :)

In principe kun je wel vier browsers naast mekaar gebruiken. Ik zou zeggen probeer zelf welke je de fijnste vind...;)

En dingen als java, moet je dat apart installeren of zit dat al bij firefox in ? En kan je gewoon de virtual machine installeren die dezelfde is als voor IE ?

Geplaatst door dutchsoulboy
En dingen als java, moet je dat apart installeren of zit dat al bij firefox in ? En kan je gewoon de virtual machine installeren die dezelfde is als voor IE ?

Je zult voor firefox opnieuw de plugins moeten downloaden en installeren, omdat deze met eigen plugins werkt. Verder werkt dit wel hetzelfde als in IE, dus zie je iets wat niet klopt er dan op klikken en plugins worden opgezocht, anders even handmatig ophalen van te voren..

Firefox, Firefox, Firefox, Firefox, Firefox, Firefox, Firefox!!!! :love:

Werkt prima naast IE, maar geeft me één geode reden waarom je dat ellendige IE nog zou willen gebruiken, anders dan voor Windows updates?

Geplaatst door madmuppet

Werkt prima naast IE, maar geeft me één geode reden waarom je dat ellendige IE nog zou willen gebruiken, anders dan voor Windows updates?

Omdat niet alle sites te bezoeken zijn, omdat je geen tig plugings hoeft te downloaden omdat omdat omdat :D

FF :love:

Geplaatst door madmuppet

Ik werk zelfs ook liever met mozilla maar een heleboel mensen die ik gewezen had op de voordelen van firefox, zijn toch weer teruggegaan naar IE. Idd omdat een paar site's niet te zien zijn of domweg niet werken. De postbank bijv. schijnt een probleem te zijn. En het downloaden van die plugins enzo schijnt ook lastig te zijn voor sommige

ps: wat is de url van die site waar je pagina's aan kan melden die niet goed worden weergegeven in mozilla?

Maar ik weet nu nog steeds niet of die javacompiler bestemd voor IE ook te installeren is in firefox.:8-0:

Omdat, omdat omdat.....? :p

Ik surf overal heen, ik doe mijn bankzaken met mijnpostbank.nl en rabo internetbankieren... heb nog nooit problemen gehad met Firefox en sites die niet werkten. Gewoon even JAVA installeren, flashplayer plugin eroverheen mikken en het feest kan beginnen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan