Opgelost firefox werkt niet meer

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

JanBG

Verenigingslid
Lid geworden
30 aug 2017
Hallo,
Ik heb vannacht een update van Firefox gedaan en nu werkt de browser in het geheel niet meer. Heb de update opnieuw gedownload en geïnstalleerd, maar er gebeurt helemaal niets. Ben nu aangewezen op EDGE en dat wil ik niet, want ik vind EDGE geen prettige browser en wordt je verder voortdurend 'lastig' gevallen met allerlei Microsoft gedoe en dat wil ik ook niet. Bovendien zijn mijn inloggegevens voor ongeveer alle sites die ik wel eens bezoek via Firefox opgeslagen en niet in EDGE. Firefox 'opfrissen": geen resultaat.
Iemand een idee wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen

Wat gebeurt er als je Firefox wilt starten?

Kijk eens in je Task Manager of er toevallig een zgn. orphaned instantie van Firefox loopt en kill die dan.

Ook in de achtergrondprocessen gekeken of daar iets van Firefox of Mozilla in staat?

Open hem eens met: firefox.exe -P

Werkt dat wel?

Uitvoeren in het 'uitvoeren' dialoog.
WIN + R combo.

Probeer Firefox eens opnieuw te installeren.

@Aar: dat is ongeveer het eerste wat ik gedaan heb en daarna nog 2 keer

Ook eerst verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Ja zeker. En nadat ik Firefox opnieuw geïnstalleerd heb, opent het programma mijn oorspronkelijke startpagina met alle ingestelde favorieten, waarbij overigens klikken op een favoriet niets oplevert.

En volgens mij wordt er een stap overgeslagen. In mijn herinnering is het zo dat als de installatie voltooid is het programma zich opent en niet een startpagina

Collega's
Het begint zo langzamerhand mijn bedtijd te worden: moet morgen erg vroeg op, dus wat mij betreft voor nu bedankt en morgen verder

Graag in het vervolg de bewerk-knop gebruiken als je wat extra's hebt toe te voegen.
Alvast bedankt!

Hoi,
Nog steeds niet scherp wat er nu precies mis ging, maar uiteindelijk om mijn hele PC opnieuw te configureren. Alles werkt nu weer tiptop. In elk geval dank voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan