firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik gebruik sinds kort Firefox en heb daarbij mijn homepage als startpagina ingesteld. Als ik internet opstart begint hij inderdaad met mijn goede startpagina, maar daarna schiet hij door naar de volgende website: http://www.mozilla.org/products/firefox/start/

Ik moet deze steeds wegklikken en dat is behoorlijk irritant. Hoe kan ik dat voorkomen en hoe kan ik eventueel een website blokkeren?

groetjes

senior

Heb je je homepage wel als enige startpagina ingesteld? Je kunt in Firefox nl. meerdere startpagina's instellen.

Bij locatie(s) staat dan bv.: www.helpmij.nl|www.zdnet.nl

Ze worden dus gescheiden door dit teken: |

In het voorbeeld zal dan bij het starten van Firefox zdnet.nl als eerste (in een tabblad) in beeld komen, maar direct daarna zie je helpmij.nl (eveneens in een tabblad) tevoorschijn komen.

Bij Firefox kun je volgens mij niet meerdere startpagina's instellen, wel meerder tabbladen. Maar mijn homepage opent wel bij inloggen, alleen schiet hij dan vaak door naar de genoemde site van firefox. Dat moet ik toch kunnen blokkeren of aanpassen? Ik meen dat je bij Explorer websites kon blokkeren. In de url van mijn homepage bij het inloggen staat geen I teken en wat bedoel e met locatie(s)?

groejes

senior

Wat staat er, als je kijkt bij -->>Extra->opties->algemeen->Startpagina: Locatie(s)

Ik heb een tip gekregen, waarbij werd geadviseerd om mijn homepage via een funktie toets op het internet toetsenbord toe te wijzen en het schijnt te helpen!! groetjes

senior

Maestro12.. nog bedankt voor je reaktie en mijn probleem lijkt verholpen. Als antwoord op je vraag: daarin staat mijn url van mijn homepage. groetjes

senior

Geplaatst door senior
Bij Firefox kun je volgens mij niet meerdere startpagina's instellen

Dat kan dus wel, op de manier zoals ik hierboven heb uitgelegd. Elke startpagina opent dan in een apart tabblad.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan