Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvilAnsem

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2005
Sinds een tijd laat firefox sommige dingen niet meer zien en gametrailers.com ziet er ook raar uit bij mij :S
Zoals als ik naar http://www.geenstijl.nl/paginas/blijdatikglij.html(site heb ik gekregen van iemand maar ik hou er nie van hoor) ga dan zie ik geen mediaspeler en als ik IE opstart dan zie ik wel 1 :confused: :confused:
Weet iemand wat ik moet doen?

Je hebt de popupvensters geblokkeerd staan. groetjes

senior

ok thx en weet jij nog iets over de gametrailers.com probleem?
Let op die tekst en plaatjes

ps: sorry van het plaatsen in de verkeerde subforum

Geen idee wat daar mis gaat.
Ik zie die site normaal en kan al die trailers afspelen - zowel in WMP als in QuickTime Player.

attachment.php

Guus.

Laatst bewerkt:
opgelost :)
Adblock blokkeerde het =) =S
Maar dat van gametrailers weet ik nie :S

Geplaatst door EvilAnsem
Maar dat van gametrailers weet ik nie :S
Nu ik die screenshots nog eens bekijk zie ik dat alles wat in Flash gemaakt is bij jou niet getoond wordt.
Bezoek eens een andere site die in Flash gemaakt is (mijn site over Schotland bijvoorbeeld - zie hieronder) en kijk of je die ook niet kunt zien.
Kijk vervolgens of je in Internet Explorer wel alles goed ziet. Als dat zo is wordt Flash niet door iets anders geblokkeerd en moet je in Firefox even kijken of de Flash-plugin geïnstalleerd is - zie bijlage.
Als dat niet zo is moet je die nog installeren.
Normaal vraagt Firefox daar om, maar hier kun je hem ook downloaden.

Guus.

Laatst bewerkt:
In jouw geval zou ik Firefox helemaal verwijderen en opnieuw installeren.
Afgelopen dinsdag is de nieuwe versie (1.5) uitgekomen.
Als je die nog niet had is hiermee je probleem misschien opgelost.

Guus.

ik heb hem opnieuw geinstalleerd maar dan krijg ik et nog steeds niet te zien :S

hij doet het opeens wel goed in Firefox maar in beide browsers(FF en IE) zie ik die reclame daarboven niet :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan