Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Hallo allemaal,

Ik heb, nadat ik het bericht op de homepage zag staan, Firefox 1.5 geinstalleerd. Nu heb ik een probleempje. Boven in beeld zit een vervelende balk. Het plaatje ervan staat hieronder.

firefox6hz.png

Joren 007

Dat is een balk die een plugin wil installeren.
Als je de plugin heb geïnstalleerd, dan heb je die balk niet meer.
Er moet ook wel een mogelijkheid zijn om die balk zo te laten verdwijnen...

Niet zo onaardig... dat lukt niet. Als ik hem probeer aan te klikken komt er een balkje waarmee ik hem kan schuiven, ik kan niks aanklikken.

Geplaatst door Joren 007
Niet zo onaardig... dat lukt niet. Als ik hem probeer aan te klikken komt er een balkje waarmee ik hem kan schuiven, ik kan niks aanklikken.

Ik ben niet onaardig:D ik ben oud.

Maar ontopic: Heb je rechtsboven in je scherm van Firefox 2 van die Puzzels staan,zo ja klik dat eens aan,dan gaat hij kijken wat je nog nodig hebt.

Hmm komt me bekend voor

Hoi Joren

Ik heb hetzelfde probleem alleen dan voor iets anders op het web, , er komt en apart window om de plug-in te downloaden maar downloaden ho maar, nu heb ik kunnen achterhalen dat de Adobe SVG Vieuwer (bij mij tenminste) nog geinstalleerd moest worden ,heb ik gedaan maar nope ook dit helpt niet, heb het hier maar bij gelaten

Je hebt er missschien wel niets aan maar ik laat het toch even weten :confused:

The Slyzz

Hallo allemaal,

Ik ging naar Beeld. Toen zag ik er tot mijn schrik My Web Search tussen staan! Als ik die uitvinkte, was de bar weg. Ik ga hem ff opnieuw installeren, want ik wil geen resten van My Web Search (spyware)!

Het had inderdaad met My Web Search te maken die wou installeren. Ik heb Firefox verwijdert, alle mappen verwijdert, en vervolgens opnieuw geinstalleerd. Nu kan ik MWS ook niet meer in Beeld selecteren.

Dank allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan