Firewal en netwerkje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kromme

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2003
Berichten
347
Kan ik een firewal installeren met een netwerkje? En zo ja welke is de beste daarvoor? Ik heb zonealarm geprobeerd maar dat werkt voor geen meter!
Bedankt alvast!
Ger
 
Klinkt mogelijk onvriendelijk, maar wanneer ZA niet werrkt dan heb je zelf iets niet goed gedaan.
 
Dat zal dan best!! Maar ik heb geen idee wat ik verkeerd gedaan heb!
 
Je moet de Ip adressen van de andere computer ingeven in ZA anders wordt het systeem geblokt.
 
Maar wat nu als er op de andere Pc staat dat het IP adres automatisch word toegewezen? En op die van mij ook!! Ik probeerde mijn IP aan te passen en weg was de verbinding!! Ik heb ADSL !
 
Je pc deelt de verbinding dan kan je de andere pc's alzo een ander ip geven
Je moet alleen dan de gateway invullen en dat is het adres van je Inbel pc
 
dat adres word ook automatisch gegeven!!! Misschien ben ik dom !
 
Configuratiescherm-Netwerkverbindingen-Eigenschappen voor LANverbinding wat voor IP's worden daar gegeven voor de computers. In de computer zelf kijken.
 
Kijk bij algemeen -Internet Protocol-TCP/IP en dan rechtsklikken voor eigenschappen.
 
Zonealarm/firewall/main/internetsecuritie en dan deze op med zetten,idem trusted .
Dan werkt als het goed is je netwerk.
 
Bij mij komt Agnitum outpost pro2.0 in meerdere opzichten als betere uit de bus. Ook netwerken gaat perfect ermee, is genoeg doc op internet over te vinden ook.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan