firewall-besturingsysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert199311

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Berichten
13
Beste,

ik weet dat er een besturingssysteem bestaat (gratis) wat niks meer doet als voor firewall spelen. Deze is via de webbrowser te benaderen en in te stellen, echter ben ik de naam ervan vergeten:shocked:. Weet iemand welke ik bedoel?

m.v.g

Robert
 
Ga dan voor de Comodo Firewall. Die gebruik ik al jaren, en nimmer problemen. De laatste versie heeft een Sandbox ook. Alleen....De Comodo Firewall is nu samen in het pakket met hun anti virus, of beide natuurlijk. Bij de installatie wizzard kan je aangeven of je alleen de firewall of hun antivirus wilt. Tevens moet je opletten in de wizzard. Hij vraagt of you ook de Yahoo toolbar wilt installeren. Dit vakje uitvinken.

Klik de firewall en doorloop de installatie wizzard...succes. Heb je problemen geef dan even een gil...:thumb:

http://www.comodo.com/products/free-products.php

De enige Firewall die iets beter is dan Comodo is On Line Armour. Maar die heeft weer geen sandbox in de free version...
 
Laatst bewerkt:
Comodo

beste,

Dit is niet helemaal wat ik zoek geloof ik, want voor deze firwall heb je nog wel windows nodig. maar ik bedoel echt een firewall die een besturingsysteem op zichzelf is.

m.v.g

Robert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan