Firewall instellingen onbereikbaar na update.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elektron

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2004
Berichten
47
Na het updaten van Windhoos en een herstart waren de instellingen van Windows Firewall niet meer bereikbaar. Ook deed het beveiligingscentrum het niet, maar die heb ik 'gerepareerd' door de bijbehorende service handmatig op te starten. Het beveiligingscentrum deed het weer, en gaf aan dat de Firewall aanstond, maar de instellingen van de Firewall zijn nog steeds niet te bereiken. Wat is het probleem?
 
Elektron zei:
Na het updaten van Windhoos en een herstart waren de instellingen van Windows Firewall niet meer bereikbaar. Ook deed het beveiligingscentrum het niet, maar die heb ik 'gerepareerd' door de bijbehorende service handmatig op te starten. Het beveiligingscentrum deed het weer, en gaf aan dat de Firewall aanstond, maar de instellingen van de Firewall zijn nog steeds niet te bereiken. Wat is het probleem?
wat mag windhoos dan wel zijn ? :confused:
 
Oeps, daar bedoel ik Windows mee. Ik ben gewend Windhoos te gebruiken, omdat dat Windows beter beschrijft(naar mijn mening). Ik gebruik zelf Windows niet, maar Linux. De computer met Windows is van mijn ouders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan