FIrewall probleem denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pjotr1357

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2004
Hallo allemaal,

Ik heb problemen met het synchroniseren van mijn telefoon op de zaak via WiFi.

Als ik thuis ben en verbonden met mijn thuisnetwerk, dan haalt mijn telefoon direct alle updates binnen als er een update is qua whatsapp, facebook, LinkedIn etc.

Als ik op mijn werk verbonden ben mijn werknetwerk, dan haalt hij niet automatisch de updates binnen. Ik moet dan eerst de App openen en dan pas gaat mijn telefoon synchroniseren.

Ik weet dat het niet aan de instelling tijdstip ligt, want als ik door de weeks thuis werkt op kantoor uren, dan komt alles binnen. Hij staat ook ingesteld als automatisch synchroniseren.

Ik heb een HTC One V.

Op de zaak heb ik een WiFi Acces Point op het netwerk staan. Achter mijn modem speedstream 5450 staat nog een Cisco 876.

Weet iemand hoe mijn probleem op te lossen is?

Alvast bedankt.

Het kan zijn dat ze de updates via de app nog niet hebben of dat HTC dit nog niet ondersteund, (niet meer) zo maar een idee he. Heb je soms windows 8. Of...

Vul hier je type nummer eens in en je weet denk ik meer. Klikje. Ik hoop je zo te helpen.

Het ligt niet aan mijn HTC telefoon, want thuis en bij vrienden via WiFi komt wel alles binnen. Alleen op mijn werk niet.

Hebben jullie een systeembeheerder. Mogelijk laten ze het dan niet toe. Zou dat mogelijk zijn. Klikje Als alles en overal kan dan moet toch ergens een oorzaak zijn.

Dat het een probleem bij mij intern is dat is het wel zeker vermoed ik. Ik heb het stuk systeembeheer overgenomen van mijn collega toen hij is weggegaan bij ons. Het gedeelte Firewall etc heb ik helaas geen kaas van gegeten.

Ja dit zijn de begrippen van een firewall en hoe het werkt wellicht kun je hier inspiratie uit putten. Lees ook even opmerkingen over groepsbeleid. Klikje

Anders even een PRO er bij halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan