Guus abc †
Meubilair
- Lid geworden
- 12 feb 2004
Ik heb na een crash van mijn HD mijn besturingssysteem (Win98 SE) opnieuw moeten installeren en heb sindsdien een probleempje.
Wanneer ik na opstarten Internet Explorer start, blijft deze zoeken naar mijn startpagina.
Ik moet dan mijn firewall (ZoneAlarm) uitschakelen, waarna er direct verbinding is.
Die verbinding blijft goed, ook na weer inschakelen van ZA.
Het is dus heel simpel op te lossen, maar wel irritant.
Ik heb eerst geprobeerd de beveiliging in ZA op Medium i.p.v. High te zetten, maar dat had geen resultaat.
Vervolgens heb ik ZA verwijderd en Sygate Personal Firewall geïnstalleerd, maar die vertoont exact hetzelfde probleem. Ik weet nu dus niet meer of ik het probleem in de firewall of ergens anders moet zoeken.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik gebruik een E-tech v2 ADSL USB-modem.
Guus.
Wanneer ik na opstarten Internet Explorer start, blijft deze zoeken naar mijn startpagina.
Ik moet dan mijn firewall (ZoneAlarm) uitschakelen, waarna er direct verbinding is.
Die verbinding blijft goed, ook na weer inschakelen van ZA.
Het is dus heel simpel op te lossen, maar wel irritant.
Ik heb eerst geprobeerd de beveiliging in ZA op Medium i.p.v. High te zetten, maar dat had geen resultaat.
Vervolgens heb ik ZA verwijderd en Sygate Personal Firewall geïnstalleerd, maar die vertoont exact hetzelfde probleem. Ik weet nu dus niet meer of ik het probleem in de firewall of ergens anders moet zoeken.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik gebruik een E-tech v2 ADSL USB-modem.
Guus.