firewall probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

martens

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Hallo, ik heb internet security 2004 op mijn computer, hierbij heb ik onder firewall programma's configureren het programma shareaza zo ingesteld dat het toegang zou moeten krijgen tot internet.
het duurt soms wel 15 minuten voordat het programma shreaza verbonden is en tijdens de tijd dat shareaza toegangtot internet probeert te krijgen heb ik ook moeite om outlook expres en andere programm's op internet te krijgen.
ik heb windowsfirewall uitgeschakeld.
Wat is het probleem bij mijn pc en wat kan ik hieraan doen?
Ik heb wel een router tussen mijn pc en het modum staan.

wie kan mij helpen?

groetjes martens

Om te beginnen vooraleer je verdergaat zou ik eerst alles eens scannen op spyware, schijfopruiming doen en alles een keer defragmenteren.Zoek dan eventuele problemen op danweet je tenminste zeker dat jij alles hebt gedaan om je systeem in conditie te houden.

Ik weet, het is misschien niet de opossing voor jouw probleem,doch om zeker te spelen...

ik heb al deze behandelingen uitgevoerd maar er is niets verbeterd.

Dan heb je waarschijnlijk alles gehad wat je HIER ook hebt gehoord. ;)

Ik heb nog eens nagekeken of de firewall van windows echt uitgeschakeld staat, en dit is echt het geval.
weet misschien iemand hoe de instellingen van shareaza moeten staan?

Plaats vanavond nog een bericht dan herinner je mij er aan. Zal ik eens zoeken wat er ingevuld moet worden.

Je kunt ook alvast een screenprint plaatsen van een schermpje waar je zowiezo geen raad mee weet.
Ik moest eerst weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan