firewall router???

Status
Niet open voor verdere reacties.

koningv

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
ik wil de firewall van mijn router instellen, heo doe ik dat?? ik moet weten welke poort ik gebruik, maar hoe kom ik daar achter??ftp poort, webserver poort???

wie kan me helpen???

Welke router? merk...
log in in je router via 192.168.....enz en daar kan je je firewall configureren , heb je ook een handleiding?

e-tech draadloze router.. ben er wel achter wat mijn ip adres is

Kijk eens op http://www.e-tech.nu/ en ga naar het nederlandse gedeelte van de site en daar bij support voor de handleiding, je hoeft met adsl iig niks in te stellen verder.
De firewall kan je gewoon aanzetten ik geloof niet dat je daar iets hoeft in te stellen verder...
Je ip-adres kan je ook te weten te komen door naar deze pagina te gaan ;

www.whatismyip.com

dacht juist dat ik er wat voor moest instellen?? gaat ie zeker vanzelf aan/.

ja maar als ik hem aanzet moet ik toch de codes intypen of niet?

Om je firewal aan te zetten heb je geen codes nodig. alleen een vinkje bij enable is gnoeg.
Standaard wordt poort 21 gebruikt voor ftp.
Waarschinlijk kun je in de e-tech wel aangeven dat je een virtueel server wilt gebruiken.

klopt hij vraagt om een virtueel server codes.. maar waar kan ik enable zetten want dat zie ik niet???

Die codes die jij bedoeld zijn de poorten hoor.
Dus als je weet welk programma jij gebruikt dan weet je ook welke poort er open moet staan.
Als je de firewal niet op enable kan zetten dan staat die standaard aan.

zou niet weten waar ik hem aan zou moeten zetten namelijk.. kan natuurlijk ook ff een firewall test doen om te kijken of ie werkt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan