Firewall schakelt telkens uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

plascal

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2009
Hallo,

Ik heb een probleempje.
Ik heb windows 7, en mijn firewall schakelt zichzelf telkens uit.
Ik krijg rechtsonder dan een bericht, en daar kan ik hem ook inschakelen. Ik druk erop, firewall schakelt in, en 2-3 seconden later is er weer een melding dat mijn firewall is uitgeschakelt. Ik heb mijn hele computer met AVG gescant, en ik ben geen virussen tegengekomen. Weet iemand misschien waar het aan ligt, en/of wat ik eraan kan doen???
Alvast bedankt!:thumb:

Ja, ik heb verder geen andere firewalls of programma's alleen AVG 9.0

Dan zou ik eens op spy/malware/virus controleren,klik eens op de link in m'n handtekening.

Jij zit er ook laat op :p
Maar ik heb met AVG 9.0, en superantispyware en antimalware nu gescant, en hij geeft niks. Ik heb het probleem nog wel...

01.35 is voor mij niet laat dan begin ik meestal pas :p
Wat je firewall betreft,ga 's in het configscherm naar Windows Firewall en kijk 's of daar alles ok is en of je iets met de opties kunt in het linker deelvenster (Win7 of Vista) kijk anders 's in de logboeken of je daar foutmeldingen vindt betreffende je firewall.
uitvoeren
eventvwr.msc
enter

Ik heb het nog een keer gescant, en met AVG op een langzame scan. ipv automatisch.
En ik had iets gevonden, dat hat ik verwijderd, en nu heb ik de melding niet meer, dus het is nu wel opgelost. Bedankt voor je moeite!:thumb:

heb het zelfde probleem het aanbevolen programma in de link geïnstalleerd maar ondanks alles wat dit vond blijft het probleem bestaan.
Ik draai met win7 ultimate en MSE.
Ook de logboeken geven geen uitslag.
Vind wel een foutmelding betreffende Windows devender. deze komt regelmatig terug wie weet er een oplossing?
WD krijg ik niet aan omdat MSE aan staat!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan