Firewall settings

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandros

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2006
Hallo,

Ik heb een probleem. Ik heb een Xbox360 en om online snellere connecties te krijgen moet ik mijn router-firewall settings verbeteren. Daarvoor moet ik 'Port Forwarden'. Dat lukt voor een groot deel, maar ik moet nu het IP-Adres van mijn router in de adresbalk bij internet invoeren. Waar vind ik het IP-Adres van mijn router? en als ik het invoer, kom ik dan niet gewoon bij google uit omdat hij de pagina niet kan vinden? Bedankt.

Groet,

Sandros

Hallo,

Ik heb een probleem. Ik heb een Xbox360 en om online snellere connecties te krijgen moet ik mijn router-firewall settings verbeteren. Daarvoor moet ik 'Port Forwarden'. Dat lukt voor een groot deel, maar ik moet nu het IP-Adres van mijn router in de adresbalk bij internet invoeren. Waar vind ik het IP-Adres van mijn router? en als ik het invoer, kom ik dan niet gewoon bij google uit omdat hij de pagina niet kan vinden? Bedankt.

Groet,

Sandros

Start-->Uitvoeren-->CMD.EXE-->Je krijgt nu een scherm een daar typ je in: ipconfig/all --> Zoek het ip adres en vul deze in bij de adres balk in internet explorer!

Verdere hulp nodig, ik kan je wel helpen!

dat is mijn gewone IP. er staat bovenaan: IP-routering ingeschakeld: Nee. heeft dat er mee te maken? dat IP dat er staat heb ik ingevoerd, maar ik kom bij google uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan