Firewall word altijd als ik mijn pc opstart uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saverio

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2002
Hallo, wie kan mij aub helpen, ik heb een virus op mijn pc gehad, toch heb ik AGV op mijn computer installeerden, ik heb van alles geprobeerd, maar met AVG ging het daar niet van af, toen heb ik die weggedaan, en heb ik in de plaats NOD32 installeerden, en hij heeft gelukkig de virus gevonden, nu heeft mijn pc geen virussen meer, maar als ik mijn pc opstart zit ik toch met hetzelfde probleem, ik krijg altijd de melding van onder rechts dat mijn Firewall is uitgeschakeld, als ik die dan weer aan vink is het weer in orde, tot ik mijn pc weer aanzet is het probleem er terug, wie kan mij helpen?

Re

Ik gebruik die van Windows, maar voor dat mijn computer een virus had was er nooit een probleem

Het kan zijn dat er nog malware aanwezig is op je computer, laat eens scannen door Superantispyware.

En laat een online scan doen met Kaspersky om te kijken of er nog wat achter gebleven is.

Het is opgelost

Dank je wel, het is opgelost, ik heb mijn pc laten scannen met Super Anti spyware en het is gelukkig opgelost, nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan