firewall(xp) aan en uit, maar waar???

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
Hoe zet ik in vredesnaam die firewall in xp uit en aan!!!!!!!
 
reactie

Ik zoek me gek op die site
 
Ga naar Start/Configuratiescherm/Netwerkverbindingen.
Klik met de rechter muisknopop LAN-verbinding en klik op het tabblad geavanceerd.

Zet een vinkje voor Mijn computer en netwerken beveiligen...
Klik op OK en je PC is beveiligd.

Groetjes,

Fred
 
Laatst bewerkt:
reactie firewall xp

Ja nu zie ik het, maar alleen wanneer ik rechts-klik op LAN-verbinding en -NIET OP SPEEDTOUCH CONNECTION- Jullie zeggen het juist, maar velen vertelden mij niet dat het alleen op LAN-verbinding (rechtsklik) gebeuren moest, vandaar mijn woedeaanval.
 
toch een vraagje, waarom wil je 'm uit hebben?
 
Geplaatst door JKoelman
toch een vraagje, waarom wil je 'm uit hebben?

Bij mij stond ie na installatie op uit, ik denk dus dat ze hem juist aan wil zetten.
 
Hoe kom ik aan de urly van EVERESTV1.10, om te komen via internet,
bedankt.
 
fire wall uit of aan ?

Ik draai met norton internet sequrity na dit alles gelezen te hebben kwam ik tot de ontdekking dat mijn fire wall uitstond.Moet ik hem nu aanzetten ondanks ik met internet sequrity werk?
 
reactie aan Lucky Fred

Ik wilde hem uitzetten omdat ik Zonealarm draai.
 
Ik heb zelf ook Zonealarm, maar bovendien de firewall van mijn Antivirus erachter. De firewall van XP heb ik ook uit.

Werkt voor mij goed, moet echter wel zeggen dat deze programma'niet echt spyware blokkeren.

Als je ook iets tegen spyware wilt hebben zou ik SpywareBlaster installeren. Deze voorkomt de installatie van Spyware en dialers.

Als je de database geregeld even update zal ie het meeste voorkomen.

Handig is dat het programma niet verder hoeft te draaien, ook niet op de achtergrond.
Gewoon installeren en 1x starten, en af en toe gewoon een keer opstarten om te updaten.

Groetjes,

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan